Gorg Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Ble mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 BMW på VACN treff i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Skattepengene kom i dag, så da satser jeg på fin og blank bil etterhvert! + litt til annet stæsj Gorg, Marius2002, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 De to eneste bildene jeg tok av bilen på BMWCCN treffet på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2016 Da var bobla til kjæresten solgt og erstattet med en E91 320d xDrive. Så nå har vi to E9x med lik motor og drivverk i gården! Skal få tatt bedre bilder og fulgt opp den litt etterhvert StigJ, ErikTveit, Tollefsen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 Jente som er fornøyd med bilvalget sitt (til og med fått kallenavn) fupsaker, StigJ, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Gråtass måtte også gjennom samme bremseshine, deilig at det ser ordentlig ut La også et strøk på kalipperene fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Gratulerer til henne! Pene biler begge to:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Takk for det! Installerte ny spiller i Grå i dag, Alpine universalspiller med Apple CarPlay! Må si jeg er imponert hvor bra CarPlay fungerer (knapper på rattet fungerer seff) Noen bilder fra prosessen og ferdig resultat: Freakshow, fupsaker, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 Så vidt begynt å prøve Rupes kittet, tatt speil og frontfanger.. Dette er første gang jeg prøver maskinpolering, og må si jeg er overrasket over hvor bra det ble til å være første forsøk På speilene brukte jeg bare Rupes Fine og på fangeren ble det først Rupes Coarse og så Fine etter pluss voks coating på begge deler til slutt Har også en liten skade nederst på fangeren som ble litt bedre Noen bilder Alt er mobilbilder. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 Ett til Freakshow, Marius2002 og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Grå har fått carbon splitters i dag Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 Ja, det hjelper veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 Teit at det bare er sideblinklysene som ikke er LED på LCI, men ikke nå mer! Litt mer helhet, og jeg syns det gjorde seg med litt mørkere glass Walkabout og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå