Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Skrevet Juli 26, 2016 42 minutter siden, Freakshow skrev: jeg har alltid gode ideer det sa du ikke da kjerringa sa "kaaaptein, du skal bli pappa", vedder jeg på
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Skrevet Juli 26, 2016 8 timer siden, Shattered skrev: det sa du ikke da kjerringa sa "kaaaptein, du skal bli pappa", vedder jeg på haha hva mener du med det? xD Shattered reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Skrevet Juli 26, 2016 50 minutter siden, Freakshow skrev: haha hva mener du med det? xD Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Skrevet Juli 26, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt åja først nå tok jeg den xD hahahahahhahahaha xD
Shattered Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Skrevet Juli 27, 2016 Ny service tatt på 297 eller 298000, husker ikke i farta. Digg å få det unnagjort Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Skrevet Juli 27, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: Ny service tatt på 297 eller 298000, husker ikke i farta. Digg å få det unnagjort fantastich!
Shattered Skrevet August 8, 2016 Forfatter Skrevet August 8, 2016 298500 km akkurat i dette øyeblikk, og plutselig har jeg oppdaget et problem under kjøring i hastighet over 80 (ja, bor veldig landlig så man kan gi på litt på slett men det var ikke poenget), kommer en risting ved litt sving, som kjennes ut som å kjøre en vibrator (tror jeg, har aldri prøvd), og når man retter opp igjen forsvinner det. Har prøvd i diverse hastigheter mellom 0-60 og ingen risting. Kan høres ut som lyden kommer fra høyre side under, men litt usikker. Fått tips om å jekke opp og riste i alt i morgen, så dette må prøves. Hjulbolter tviler jeg på, men skal dobbeltsjekke disse også. Kjører mye i jobben, og bruker min egen bil, så det er ikke rart det blir sånn (10 mil hver dag, pluss/minus).
Julianv Skrevet August 9, 2016 Skrevet August 9, 2016 Casterstag foringer i bakkant Kan nesten garantere, da damen sin 528iaT har samme problemet Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet August 9, 2016 Skrevet August 9, 2016 aldri prøvd en vibrator? yeah right xD Shattered reagerte på dette 1
Robin L Skrevet August 9, 2016 Skrevet August 9, 2016 høres mistenksomt ut som ett hjullager iom at det kommer i sving. når lageret får litt ekstra belastning... lyd fra høyre side - rister den mest i venstre svinger eller? Freakshow reagerte på dette 1
Julianv Skrevet August 10, 2016 Skrevet August 10, 2016 Hjullager skal være bra defekt for å lage vibrasjoner Mest lyd man merker der, eller i verste fall låst hjul.
Gorg Skrevet August 10, 2016 Skrevet August 10, 2016 Hadde en del lignende symptomer i sommer jeg også, da venstre hjullager foran var gåen. Var en irriterende lyd, mest fremtredende mellom 60-70kmt, noe som ofte er normal hastighet på veiene på e6/e10 her oppe på sommerstid..
Shattered Skrevet August 10, 2016 Forfatter Skrevet August 10, 2016 1 time siden, Julianv skrev: Jeg klarer ikke få vekk sitat ELLER trykke meg ut av sitatboksen. Fuck bimmers Vel... Huh? Der var jeg ute av den fordømte sitatboksen i hvert fall. Ja. Fikk hjelp av Djwik til å finne ut at det var nedre bærearm venstre men også høyre begynner å bli gåen så har naturligvis bestilt alt og fått beskjed om at den blir sendt snart. Jjullager er nettopp nye foran, så de vardet i hvert fall ikke! Gorg reagerte på dette 1
Shattered Skrevet August 14, 2016 Forfatter Skrevet August 14, 2016 Har fiksa feilen. Foringen på ene bærearmen hang bare og slang Derfor rista det som faen i svingene. Den andre var også gåen. Nærmer seg tid for eugodkjenning, så det er vel på tide å fikse lyktejusteringa (tatt ut siden den ikke funka), brekk og bremseskiver bak, samt få montert fjærer ooog pelle ut interiøret av 528, haha. Turbo-HF reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå