Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Freakshow skrev:

jeg har alltid gode ideer 8)

:lol: det sa du ikke da kjerringa sa "kaaaptein, du skal bli pappa", vedder jeg på :P

Skrevet
50 minutter siden, Freakshow skrev:

haha hva mener du med det? xD

:lol:

Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt :P

Skrevet
2 timer siden, Shattered skrev:

:lol:

Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt :P

åja først nå tok jeg den xD hahahahahhahahaha xD

Skrevet
4 timer siden, Shattered skrev:

Ny service tatt på 297 eller 298000, husker ikke i farta. Digg å få det unnagjort :P

fantastich!

• 2 weeks later...
Skrevet

298500 km akkurat i dette øyeblikk,  og plutselig har jeg oppdaget et problem :P under kjøring i hastighet over 80 (ja, bor veldig landlig så man kan gi på litt på slett men det var ikke poenget), kommer en risting ved litt sving, som kjennes ut som å kjøre en vibrator (tror jeg, har aldri prøvd), og når man retter opp igjen forsvinner det. Har prøvd i diverse hastigheter mellom 0-60 og ingen risting.  Kan høres ut som lyden kommer fra høyre side under, men litt usikker. Fått tips om å jekke opp og riste i alt i morgen, så dette må prøves.  Hjulbolter tviler jeg på, men skal dobbeltsjekke disse også. 

Kjører mye i jobben, og bruker min egen bil, så det er ikke rart det blir sånn (10 mil hver dag, pluss/minus). 

Skrevet

høres mistenksomt ut som ett hjullager iom at det kommer i sving.  når lageret får litt ekstra belastning... 

lyd fra høyre side - rister den mest i venstre svinger eller? 

Skrevet

Hadde en del lignende symptomer i sommer jeg også, da venstre hjullager foran var gåen. 

Var en irriterende lyd, mest fremtredende mellom 60-70kmt, noe som ofte er normal hastighet på veiene på e6/e10 her oppe på sommerstid.. 

Skrevet
1 time siden, Julianv skrev:

Jeg klarer ikke få vekk sitat ELLER trykke meg ut av sitatboksen. Fuck bimmers :shock:

Vel... Huh? 

Der var jeg ute av den fordømte sitatboksen i hvert fall. 

Ja. Fikk hjelp av Djwik til å finne ut at det var nedre bærearm venstre men også høyre begynner å bli gåen så har naturligvis bestilt alt og fått beskjed om at den blir sendt snart.  

Jjullager er nettopp nye foran, så de vardet i hvert fall ikke! 

Skrevet

Har fiksa feilen. Foringen på ene bærearmen hang bare og slang :lol: Derfor rista det som faen i svingene. Den andre var også gåen. 

Nærmer seg tid for eugodkjenning, så det er vel på tide å fikse lyktejusteringa (tatt ut siden den ikke funka), brekk og bremseskiver bak, samt få montert fjærer ooog pelle ut interiøret av 528, haha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...