Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

298500 km akkurat i dette øyeblikk,  og plutselig har jeg oppdaget et problem :P under kjøring i hastighet over 80 (ja, bor veldig landlig så man kan gi på litt på slett men det var ikke poenget), kommer en risting ved litt sving, som kjennes ut som å kjøre en vibrator (tror jeg, har aldri prøvd), og når man retter opp igjen forsvinner det. Har prøvd i diverse hastigheter mellom 0-60 og ingen risting.  Kan høres ut som lyden kommer fra høyre side under, men litt usikker. Fått tips om å jekke opp og riste i alt i morgen, så dette må prøves.  Hjulbolter tviler jeg på, men skal dobbeltsjekke disse også. 

Kjører mye i jobben, og bruker min egen bil, så det er ikke rart det blir sånn (10 mil hver dag, pluss/minus). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en del lignende symptomer i sommer jeg også, da venstre hjullager foran var gåen. 

Var en irriterende lyd, mest fremtredende mellom 60-70kmt, noe som ofte er normal hastighet på veiene på e6/e10 her oppe på sommerstid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Julianv skrev:

Jeg klarer ikke få vekk sitat ELLER trykke meg ut av sitatboksen. Fuck bimmers :shock:

Vel... Huh? 

Der var jeg ute av den fordømte sitatboksen i hvert fall. 

Ja. Fikk hjelp av Djwik til å finne ut at det var nedre bærearm venstre men også høyre begynner å bli gåen så har naturligvis bestilt alt og fått beskjed om at den blir sendt snart.  

Jjullager er nettopp nye foran, så de vardet i hvert fall ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fiksa feilen. Foringen på ene bærearmen hang bare og slang :lol: Derfor rista det som faen i svingene. Den andre var også gåen. 

Nærmer seg tid for eugodkjenning, så det er vel på tide å fikse lyktejusteringa (tatt ut siden den ikke funka), brekk og bremseskiver bak, samt få montert fjærer ooog pelle ut interiøret av 528, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...