Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 42 minutter siden, Freakshow skrev: jeg har alltid gode ideer det sa du ikke da kjerringa sa "kaaaptein, du skal bli pappa", vedder jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 😂😂😂😂 eller kanskje det var en god ide 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 8 timer siden, Shattered skrev: det sa du ikke da kjerringa sa "kaaaptein, du skal bli pappa", vedder jeg på haha hva mener du med det? xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 50 minutter siden, Freakshow skrev: haha hva mener du med det? xD Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Neida, vet hvor glad du er i ungen, men er lov å spøke litt åja først nå tok jeg den xD hahahahahhahahaha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 Ny service tatt på 297 eller 298000, husker ikke i farta. Digg å få det unnagjort Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: Ny service tatt på 297 eller 298000, husker ikke i farta. Digg å få det unnagjort fantastich! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 298500 km akkurat i dette øyeblikk, og plutselig har jeg oppdaget et problem under kjøring i hastighet over 80 (ja, bor veldig landlig så man kan gi på litt på slett men det var ikke poenget), kommer en risting ved litt sving, som kjennes ut som å kjøre en vibrator (tror jeg, har aldri prøvd), og når man retter opp igjen forsvinner det. Har prøvd i diverse hastigheter mellom 0-60 og ingen risting. Kan høres ut som lyden kommer fra høyre side under, men litt usikker. Fått tips om å jekke opp og riste i alt i morgen, så dette må prøves. Hjulbolter tviler jeg på, men skal dobbeltsjekke disse også. Kjører mye i jobben, og bruker min egen bil, så det er ikke rart det blir sånn (10 mil hver dag, pluss/minus). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Casterstag foringer i bakkant Kan nesten garantere, da damen sin 528iaT har samme problemet Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 aldri prøvd en vibrator? yeah right xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 høres mistenksomt ut som ett hjullager iom at det kommer i sving. når lageret får litt ekstra belastning... lyd fra høyre side - rister den mest i venstre svinger eller? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Hjullager skal være bra defekt for å lage vibrasjoner Mest lyd man merker der, eller i verste fall låst hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Hadde en del lignende symptomer i sommer jeg også, da venstre hjullager foran var gåen. Var en irriterende lyd, mest fremtredende mellom 60-70kmt, noe som ofte er normal hastighet på veiene på e6/e10 her oppe på sommerstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 1 time siden, Julianv skrev: Jeg klarer ikke få vekk sitat ELLER trykke meg ut av sitatboksen. Fuck bimmers Vel... Huh? Der var jeg ute av den fordømte sitatboksen i hvert fall. Ja. Fikk hjelp av Djwik til å finne ut at det var nedre bærearm venstre men også høyre begynner å bli gåen så har naturligvis bestilt alt og fått beskjed om at den blir sendt snart. Jjullager er nettopp nye foran, så de vardet i hvert fall ikke! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Har fiksa feilen. Foringen på ene bærearmen hang bare og slang Derfor rista det som faen i svingene. Den andre var også gåen. Nærmer seg tid for eugodkjenning, så det er vel på tide å fikse lyktejusteringa (tatt ut siden den ikke funka), brekk og bremseskiver bak, samt få montert fjærer ooog pelle ut interiøret av 528, haha. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå