Erik Haugland Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Da har jeg hatt min x6 (e71?) i 2 uker og er meget godt fornøyd. Siden det finnes et eget skryteforum så vil jo jeg også skryte Marius2002, flobben, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Lekker bil med fin farge og felgkombinasjon Det er ikke så mange på forumet som har X6, langt færre som legger ut bilder av dem. Legg gjerne ut flere bilder Internkoden er E71 ja, hvis du var i tvil Erik Haugland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugland Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 13 timer siden, Fredrik 90 skrev: Lekker bil med fin farge og felgkombinasjon Det er ikke så mange på forumet som har X6, langt færre som legger ut bilder av dem. Legg gjerne ut flere bilder Internkoden er E71 ja, hvis du var i tvil Takk for det. Skal legge ut flere bilder snart. Har vært drømmebilen siden 2008. Men måtte innom noen andre biler før jeg klinka til. Har tidligere hatt en nydelig 525da 2004 og alt etter BMW ble nedtur (RAV4, Landcruiser, V70AWD). Denne har softclose, HUD, soltak, lyspakke ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Gratulerer med griselekker bil med nydelig motor Støtter Fredrik90 ang. farge og felgkombinasjon. Rett og slett lekkert Erik Haugland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Gratulerer med rå bil! Få ut flere bilder da Erik Haugland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugland Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det ble ikke de felgene som er på bildet ettersom komfort trumfet forfengelighet (angrer litt). Men ellers er jeg veldig fornøyd med fargekombinasjon og bilen forøvrig. Har tenkt å kjøre en skikkelig shine innvendig og utvendig i løpet av de kommende 14 dagene og vil legge ut bilder når det er gjort. Har satt ut oppdraget på forumet til Detailers Club Norge. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Nydelig bil ja, men flott farge Erik Haugland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå