Mistermister Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Ventetiden er lang gitt... Særlig når bilen står i butikken og bare venter på å bli kjørt😊 De skal montere m-performance frontleppe og sette på 22" sommerhjul. Så har de montert svarte nyrer. Vurderer å sette på takboks, synes det er litt kult men hva synes dere? Her er bilde av dagens maskinpark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Fin bil! Takboks på en X5 blir vel så høyt oppe at det er lite brukervennlig i praksis? Tror jeg hadde droppet det sålenge jeg ikke MÅTTE hatt den på. Lurte litt på hvorfor det står i utstyrslisten at det bare er speilet på fører siden som er automatisk nedblendbart?? Er det ikke normalt at det gjelder begge sidespeil eller ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 36 minutter siden, Daniel80 skrev: Fin bil! Takboks på en X5 blir vel så høyt oppe at det er lite brukervennlig i praksis? Tror jeg hadde droppet det sålenge jeg ikke MÅTTE hatt den på. Lurte litt på hvorfor det står i utstyrslisten at det bare er speilet på fører siden som er automatisk nedblendbart?? Er det ikke normalt at det gjelder begge sidespeil eller ingen? Mulig de tenker at den feller ned når du setter i revers, i så fall gjør bare høyre det. hvis de tenker blende ned slik som midtspeilet i de fleste biler gjør, så har jeg det på alle tre speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 1 time siden, flobben skrev: Mulig de tenker at den feller ned når du setter i revers, i så fall gjør bare høyre det. hvis de tenker blende ned slik som midtspeilet i de fleste biler gjør, så har jeg det på alle tre speilene. Tja, godt spørsmål det med speilene... Er usikker på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Får min 40e om ei uke eller to. Likt utstyrt som din foruten keramiske knapper og dashboard i skinn... Hadde skiboks på min 2014 x5 25d. Syns det så forholdsvis pent ut, men hadde gjerne sett at jeg hadde fått den litt nærmere taket... Ble klaring på 7-8cm om jeg husker rett... For og få tilgang brukte jeg og stå på bakdekket. Blir sikkert vanskelig om bilen senkes... Bakdelen var at jeg ikke kom inn i garasjen og i parkeringshus. Begynner også og bråke i hastigheter over 90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 1 time siden, Masterchief skrev: Får min 40e om ei uke eller to. Likt utstyrt som din foruten keramiske knapper og dashboard i skinn... Hadde skiboks på min 2014 x5 25d. Syns det så forholdsvis pent ut, men hadde gjerne sett at jeg hadde fått den litt nærmere taket... Ble klaring på 7-8cm om jeg husker rett... For og få tilgang brukte jeg og stå på bakdekket. Blir sikkert vanskelig om bilen senkes... Bakdelen var at jeg ikke kom inn i garasjen og i parkeringshus. Begynner også og bråke i hastigheter over 90... Ja, vurderer Skiguard 960 med elektrisk åpning/lukking. Vil også ha den lavest mulig... Men det med støy er et stort minus... Men synes det ser litt kult ut med takboks😊 Hadde nok ikke valgt å bruke 16000 kr på skinntrukket dashbord og 6000 kr på keramiske knapper men de hadde bestilt bilen med dette da dette skulle være utstillingsbil😊 Blir spennende å se hvordan livet med plug-in blir😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Høres ut som en stilig bil! Skiboks kan være tøft om den er lakkert i bilens farge, og er en lav modell som ligger lavt på taket - type Skiguard. Eneste som er dritt når den ligger så lavt er at en ikke kommer til å få vasket skikkelig under. Men så lenge en kommer til med høytrykksspyler så hjelper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Hei har skiboks på min f15..syntes min så høy ut fra taket helt til jeg tilfeldig vis satte soltaket i vippe posisjon uten å tenke på det egentlig å oppdaget at det ca var 1cm fra å ta borti skiboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 (endret) Grattis med flott bil. Venter selv på en i samme farge. Den har produksjon i neste uke. Når det gjelder avblendbart utvendig speil er det riktig at nå er det kun speilet på førersiden som blender ned. Da jeg bestilte i november het koden automatisk avblendbae utvendige speil. Når jeg fikk siste utskriften av bestillingen var det endret til automatisk avblendbart speil på førerside. Går ikke an å bestille med begge sider lenger. Utrolig iriterende. Dette gjelder alle BMW. Forhandler mente det var pga nye regler i EU.. En kollega av meg har en 2015 25d med skiboks og den kler bilen veldig godt. Det er en Skiguard 860 i bilens farge.. Jeg har en eldre 850 boks jeg har tenkt å prøve. Dog bare om vinteren til skiene. Man bør vist ha et trinn til å sette på bakhjulet for å lette inn/utlasting http://www.skiguard.no/no/iziquick-autostep/iziquick-autostep Endret Mars 28, 2016 av Truls 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Fikk bilen i dag. Utrolig imponert over motoren. Stille, sterk og kultivert. Vi to skal bli gode venner vi😊 VHaugen, sandersander, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Har bestilt senk, det vil bli montert i slutten av mai. Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Gratulerer med helt ny X5, ble flott med de felgene. Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 2 timer siden, E.H.D skrev: Gratulerer med helt ny X5, ble flott med de felgene. Takk👍🏻 Jeg er fornøyd med felgene. Ville ha noe som ser tilnærmet originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Gratulerer med mottak! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 On 19. mars 2016 at 22.12, Mistermister skrev: Ja, vurderer Skiguard 960 med elektrisk åpning/lukking. Vil også ha den lavest mulig... Men det med støy er et stort minus... Men synes det ser litt kult ut med takboks😊 Har kjørt med takboks på min x5, og ja det er høyt opp, men fullt brukelig. Bare å stå på hjulet eller døråpningen det.. Har samme farge som deg og hvis du ønsker å se bilde av den med boks så se i tråden min side 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå