Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk takk :) Fineste 3 serien BMW har laget syns jeg :) Farge valget er jeg kjempe fornøyd med bortsett fra at bilen må bli vasket annenhver dag for å holde den blank hele tiden :P Er nok greit med 4x4 den dagen naboen med bakhjulstrekk står fast :P Er ikke så gal på forbruket syns jeg 0.61 ligger den på blandakjøring men jeg er ikke akuratt snill på gassen heller ;) hadde en tur retur tur til Porsgrunn hvor jeg bare kjørte på cruisekontroll og da lå den på 0.48 :) Har foresten bestilt nye sommerfelger til bilen nå :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har 2 av de nye sommerfelgene kommet i hus:) Posten surrer fælt så to ligger fortsatt i tolla i Oslo-.- satser på å få de siste i begynnelsen av neste uke slik at jeg kan få lagt de på :D

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

Har i dag vært på et mini BMW treff her i Kristiansand, ble kjent med Fredrik90 og Sveigis her inne, de stilte med sine flotte E34 kjempe trivelige karer med flotte biler :) legger ved et par bilder som jeg tok i dag :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland.

Og bilen din var perfekt :).

Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :).

Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid ;)

Så vi må satse på ett treff straks igjen .

Skrevet
19 timer siden, sveigis skrev:

Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland.

Og bilen din var perfekt :).

Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :).

Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid ;)

Så vi må satse på ett treff straks igjen .

Ja må få til et nytt treff i nærmeste fremtid hvor litt fler komme og som du sier planlegges slik at vi slepper sånne idioter som skal ødlegge for alle andre......

Skrevet

Var virkelig hyggelig å hilse på deg her i går :) Var også fint å få se bilen din, veldig strøken og fin F31. Du har fine planer for den også, tror det blir veldig bra :) 

Skrevet

Takk takk Fredrik:) Da har alle felgene kommet i hus og i dag har de fått seg en runde med Autobahn før de skal på bilen i morgen ettermiddag :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...