sandersander Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 Ikke noe å lure på. Har du pengene, kjøp! Vanvittig fin bil- selv når den er helt original. Dette blir bra. Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 Takk takk Fineste 3 serien BMW har laget syns jeg Farge valget er jeg kjempe fornøyd med bortsett fra at bilen må bli vasket annenhver dag for å holde den blank hele tiden Er nok greit med 4x4 den dagen naboen med bakhjulstrekk står fast Er ikke så gal på forbruket syns jeg 0.61 ligger den på blandakjøring men jeg er ikke akuratt snill på gassen heller hadde en tur retur tur til Porsgrunn hvor jeg bare kjørte på cruisekontroll og da lå den på 0.48 Har foresten bestilt nye sommerfelger til bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Da har 2 av de nye sommerfelgene kommet i hus:) Posten surrer fælt så to ligger fortsatt i tolla i Oslo-.- satser på å få de siste i begynnelsen av neste uke slik at jeg kan få lagt de på fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Begynner å se veldig bra ut! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 takker, front leppe satser jeg på blir bestilt så fort lønninga kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Det blir knall med nye felg Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Kult verktøy du brukte ! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Har i dag vært på et mini BMW treff her i Kristiansand, ble kjent med Fredrik90 og Sveigis her inne, de stilte med sine flotte E34 kjempe trivelige karer med flotte biler legger ved et par bilder som jeg tok i dag Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland. Og bilen din var perfekt . Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :). Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid Så vi må satse på ett treff straks igjen . Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 19 timer siden, sveigis skrev: Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland. Og bilen din var perfekt . Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :). Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid Så vi må satse på ett treff straks igjen . Ja må få til et nytt treff i nærmeste fremtid hvor litt fler komme og som du sier planlegges slik at vi slepper sånne idioter som skal ødlegge for alle andre...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 Var virkelig hyggelig å hilse på deg her i går Var også fint å få se bilen din, veldig strøken og fin F31. Du har fine planer for den også, tror det blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Takk takk Fredrik:) Da har alle felgene kommet i hus og i dag har de fått seg en runde med Autobahn før de skal på bilen i morgen ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Da har de nye felgene kommet på Ble 275,30,19 bak å 235,35,19 foran Fahad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Så veldig bra ut! 😀 Eneste den trenger nå er litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Hvorfor en slik dekkdimensjon når F31 egentlig har 40 og 35 profil på 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå