Ryeng1 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Ferdig resultat flobben, Thundercoil, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 bilen ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Gjorde seg veldig med grillen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Dette så virkelig meget godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Nydelig, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 15 timer siden, Freakshow skrev: bilen ser helt fantastisk ut! Tusen takk for det 10 timer siden, Gabz skrev: Gjorde seg veldig med grillen! Ja, jeg syns den ser litt bedre ut enn BMW Performance grillen. Blir ikke like stor åpning mellom rillene. 2 timer siden, StigJ skrev: Dette så virkelig meget godt ut Hyggelig å høre! 1 time siden, fupsaker skrev: Nydelig, rett og slett! Takk å takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Var innom et nettbutikk å tittet litt tidligere idag, og det endte med bestilling av M3 speilhus.. Bestilte de i høyglans sort siden jeg har samme farge på både grillen, frontleppa og diffuseren. Carbon utgaven så hakket penere ut, men siden jeg ikke skal ha noe som helst carbon på bilen så droppet jeg det. Leveringstid ca 12 dager, så blir spennende å teste de ut! Fahad, fupsaker og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 1 time siden, Ryeng1 skrev: Var innom et nettbutikk å tittet litt tidligere idag, og det endte med bestilling av M3 speilhus.. Bestilte de i høyglans sort siden jeg har samme farge på både grillen, frontleppa og diffuseren. Carbon utgaven så hakket penere ut, men siden jeg ikke skal ha noe som helst carbon på bilen så droppet jeg det. Leveringstid ca 12 dager, så blir spennende å teste de ut! Jeg er veldig spent på hvordan de har løst problemet på andre siden av speilet.. Er det ett hull ytterst der, eller hvordan har de løst det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 1 time siden, HPVL skrev: Jeg er veldig spent på hvordan de har løst problemet på andre siden av speilet.. Er det ett hull ytterst der, eller hvordan har de løst det? Fant et bilde av baksiden på de nå. Spørs om den "tappen" bare ligger løst for seg selv på hjørnet siden formen på speilene mine ikke har dette orginalt. Sjekket pris på OEM M3 speil, bikket vel nesten 20.000,-. Så da føler jeg at 850,- inkl frakt er en mer kurant sum når jeg ikke er helt sikker på om jeg i det heletatt vil ha de på Vi får prøve å se! Blir nok pent forfra, men kan godt hende den tappen vil irritere meg fra innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 On 24. april 2016 at 11.25, Ryeng1 skrev: Takk for det! Og takk det samme Takk takk Ble enda bedre med ny grill! Veldig spent på hvordan speilene blir! Tok samme runde som deg og oppdaget hvor mye originale M3/M4 speil kom på, så la bort den tanken jeg også... M speilene er definitivt penere enn de vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 9 timer siden, olenikolai skrev: Takk takk Ble enda bedre med ny grill! Veldig spent på hvordan speilene blir! Tok samme runde som deg og oppdaget hvor mye originale M3/M4 speil kom på, så la bort den tanken jeg også... M speilene er definitivt penere enn de vanlige Prisen på komplette M-speil er jo helt bak mål, så det kommer aldri til å bli aktuelt for min del. Får teste ut disse speilhusene å se hvordan de blir. Ellers får jeg nok solgt de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Da har jeg snakket med Chipsenter, og avtalt time imorgen ettermiddag. Kjenner at jeg trenger litt mer futt i bilen, så klarer ikke å vente til skattepenga kommer Så imorgen blir det ca 185hk og 410nm kontra 116hk orginalt. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 36 minutter siden, Ryeng1 skrev: Da har jeg snakket med Chipsenter, og avtalt time imorgen ettermiddag. Kjenner at jeg trenger litt mer futt i bilen, så klarer ikke å vente til skattepenga kommer Så imorgen blir det ca 185hk og 410nm kontra 116hk orginalt. Utrolig fin bil du har! At du tror du får nesten 70 hk mer er for meg litt utopisk. Det er ingen seriøse chiptunere som øker hk-antallet med nesten 60 %. Og om noen isåfall hadde gjort det så hadde jeg holdt meg unna for det er ikke noe som er driftssikkert over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 (endret) 13 minutter siden, Simmelim skrev: Utrolig fin bil du har! At du tror du får nesten 70 hk mer er for meg litt utopisk. Det er ingen seriøse chiptunere som øker hk-antallet med nesten 60 %. Og om noen isåfall hadde gjort det så hadde jeg holdt meg unna for det er ikke noe som er driftssikkert over lengre tid. Takk takk! Har brukt Chipsenteret siden 2009 uten feil/tull med bilene i ettertid. Det at de henter 70hk ut av disse motorene er vel heller ikke noe nytt da disse har samme 2.0l som 318d og 320d foruten noen små oppgraderinger på sistnevnte. Har også sett at flere henter samme type effekt ut av disse med software oppgradering. Hadde det vært en 1.6l diesel så skulle jeg ikke sagt noe. Men hadde samme motor i en 116d 2.0l 116hk for noen år tilbake, denne justerte vi opp til 165hk uten problemer. Bilen hadde rullet 34.000 km når chipping ble utført, og bilen har nå rullet 140.000 km uten et eneste feilslag. Så det å kalle denne forhandleren useriøs etter å ha chippet 500-600 biler opp igjen årene uten klager blir for meg bare dumt. Har vurdert å benke bilen etter chipping bare for å se hvor mye økning det faktisk blir, men at de henter over 40hk ut av disse motorene er ingen problem. Endret April 27, 2016 av Ryeng1 HenrikSolberg og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 11 minutter siden, Simmelim skrev: Utrolig fin bil du har! At du tror du får nesten 70 hk mer er for meg litt utopisk. Det er ingen seriøse chiptunere som øker hk-antallet med nesten 60 %. Og om noen isåfall hadde gjort det så hadde jeg holdt meg unna for det er ikke noe som er driftssikkert over lengre tid. Nå er jo 316d akkurat samme motor og alt som en 318d. Så er jo veldig nedtunet fra fabirkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå