Gå til innhold

97 modell monte carlo blue 540 på finn

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

toppdekselpakningene er rimelige greie å bytte da, bytta disse på 535'n min, grei skruing :)

Hugser denne bilen faktisk når han i bergen skulle selge den, da med disse småfeilene, skulle få den for 80-85 eller kva det var, da ferdig nylakka, men venta heller litt å kjøpte meg M5 isteden hehe.. 

Men hugs å sjekk at girkassa er i god stand vertfall, den eg hadde på 535'n var helt pissende ubrukelig, burde sikkert vore flusha osv, men herregud for ei skitkasse.. Den eg har på min nåværende 02 530d er en helt annen verden.

Men du har vel greie skrukunnskaper/kompiser som skrur? Isåfall ta det som et lite prosjekt å skift kasse før sommern? Selger du den til fin-fin pris til senhøsten igjen hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DanielStance skrev:

Er en del E39 som kun har M-Sport seter, og M-Sport suspension, men ikke M-Sport fangere. Kanskje noe sånt han tenkte?

Ja stemmer... På BMW kan man kjøpe feks enten eksteriør eller interiør i M sport :) Som man helt sikkert kan på haugdi også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BMWE39turbo skrev:

toppdekselpakningene er rimelige greie å bytte da, bytta disse på 535'n min, grei skruing :)

Hugser denne bilen faktisk når han i bergen skulle selge den, da med disse småfeilene, skulle få den for 80-85 eller kva det var, da ferdig nylakka, men venta heller litt å kjøpte meg M5 isteden hehe.. 

Men hugs å sjekk at girkassa er i god stand vertfall, den eg hadde på 535'n var helt pissende ubrukelig, burde sikkert vore flusha osv, men herregud for ei skitkasse.. Den eg har på min nåværende 02 530d er en helt annen verden.

Men du har vel greie skrukunnskaper/kompiser som skrur? Isåfall ta det som et lite prosjekt å skift kasse før sommern? Selger du den til fin-fin pris til senhøsten igjen hehe ;)

Ja oki. Ja får vel ikke sjekket så mye annet enn at den girer fint? At den ikke Røkker og napper lissom... Jada jobber på autostrada sport så pleier bruke en kompis der til skruing. Men gidder ikke kjøpe noe bil med sliten kasse forde eventuelt. Småplukk å Kosmetisk kan gå men. Har hatt 2 stk 2.2 E39 tidligere å begge girte silkemykt!! Men di bærte ordentlig preg av entusiast eid begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sjekket så mye annet enn at den girer fint nei hehe, men at den holder jevnt turtall når du kjører i oppoverbakke osv. 

Mente ikke at du skulle bytte fordi den var slitt, men bygge om for at du sikkert kan tjene noe på det, pluss at bilen blir artigere å kjøre:)

Men igjen, så lenge kassa girer fint er jo det en oppegående cruisebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, awt skrev:

Nei, man kan ikke det. :)

Man kan riktignok kjøpe f.eks. sportsseter og sportsfjærer (bilen blir ikke noe "M" med noen av disse), men utover det er det enten M-sportspakke eller ikke.

Er ikke snakk om "M"... Poenget er at jeg er ikke ute etter en bil med sportsinteriør og ratt men ikke M sport utvendig. Altså 2 x m sport... Både innvendig og utvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BMWE39turbo skrev:

Får ikke sjekket så mye annet enn at den girer fint nei hehe, men at den holder jevnt turtall når du kjører i oppoverbakke osv. 

Mente ikke at du skulle bytte fordi den var slitt, men bygge om for at du sikkert kan tjene noe på det, pluss at bilen blir artigere å kjøre:)

Men igjen, så lenge kassa girer fint er jo det en oppegående cruisebil

Jepp! Sant... Men nei den får

forbli automat eventuelt. Tok en titt på M5 din :) Så bra ut den! Hadde E39 M5 selv engang... Så etter det har det vært bare 5 serie tror jeg hehe 

Ypperlige biler!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår godt hva du er ute etter, men en bil med M-sportspakke bil vil alltid ha sportsinteriør (med mindre den er oppdatert til comfortseter), og en bil med bare sportsseter har ikke noenting med M å gjøre i det hele tatt, altså man har enten M-pakke, eller ikke. :)

Uansett, det var nok off-topic fra min side nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke dratt å sett på denne før den ble solgt men etter det jeg har hørt så

hadde jeg nok aldri kjøpt den uansett 😝 men er på leting etter en fin E39 om noen vet om en :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Fikk ikke dratt å sett på denne før den ble solgt men etter det jeg har hørt så

hadde jeg nok aldri kjøpt den uansett 😝 men er på leting etter en fin E39 om noen vet om en :) 

Var det noe gale med den da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å så på denne selv. fikk en pm av en forumbruker, det han skrev der om bilen gjorde at jeg valgte å styre unna denne. det var noe av det som har blitt nevnt tidligere. Og det olje svettinga kom fra toppdekselpakninga ettersom selger sa til meg ihvertfall. 

Tok ikke selger for å være entusiast. han ville prøve noe nytt var det han sa til meg hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30. mars 2016 at 18.59, Clutch skrev:

var å så på denne selv. fikk en pm av en forumbruker, det han skrev der om bilen gjorde at jeg valgte å styre unna denne. det var noe av det som har blitt nevnt tidligere. Og det olje svettinga kom fra toppdekselpakninga ettersom selger sa til meg ihvertfall. 

Tok ikke selger for å være entusiast. han ville prøve noe nytt var det han sa til meg hvis jeg husker riktig.

Ja samme med meg. Etter alt det han nevnte så virka bilen dårlig "ombygd" interiør messig, slitt javnt over hele bilen å bar preg av at den var gammel/ikke entusiast holdt. Selgeren virket som en guttunge... Å da hatt den 540 bare en kort tid fikk meg til å være skeptisk allerede der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen i Tønsberg igår faktisk... Å prata med noen andre der. Er visst en unggutt av en typisk råner der nede som har kjøpt den. Å det virket forrige eier som også. Men ja... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...