M3Turbo1000 Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Veldig bra! Blir bare BMW nå framover da regner jeg med. Blir hardt å gå tilbake til Saab og Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 2 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Veldig bra! Blir bare BMW nå framover da regner jeg med. Blir hardt å gå tilbake til Saab og Volvo. Har vel innsett at BMW holder er høyt nivå på kvalitet og kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 On 10.6.2016 at 13.00, Gabz skrev: Gratulerer Takk! 1-Serien har imponert meg på mange måter. Alt i alt virker den som en morsom, sportslig og driftsikker bil. Happy! Jeg trenger ny vinterfelger. De som fulgte med var 17", og det kan vi ikke ha noe av. For å tenke litt ut av boksen fant jeg noen litt eldre X5 hjul. Er det bare jeg som tenker at det kanskje hadde vært kult? Da snakker vi altså om vinterfelger. Yay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Veldig yay! Flotte felger det der, kler mange BMW-modeller lunda reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Nei til X5 hjul på F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Er de X5 felgene 19" style 63? Ser ikke for meg at de skal se bra ut på en f11. Du trenger også spacere, iallfall foran, og i tillegg er de sikkert ennå tyngre enn orginale f11 felger som allerede er mer enn tunge nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Hadde aldri gjort det jeg heller. Vil ikke kle bilen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Har ingen formening om hvordan det blir på en F11, men om du skulle finne ut at du vil selge dem og de passer på en E70 så send på en PM. Er muligens intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 Endelig fått lakkert panser og frontfanger. Etter 150 000km på tellern så de rimelig matte ut. Idag skal jeg kjøre bilen opp til Autoskade på Lørenskog for lakkering av bakluke på garanti Noen bilder etter vask av F11n. Panser og frontfanger fikk kun Surfex HD uten berøringsvask.Dette slår jo aldri feil. Alt vaskeutstyr var ryddet bort, og vips lå det en skikkelig søndagsruke på panseret.... M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Skjer hver jævla gang med meg og Men ble pent med litt ny lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Ser bra ut dette PS: editerte topic til F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Nå som du har ny lakk, husk forsegling også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 On 12.7.2016 at 14.41, Makky123 skrev: Nå som du har ny lakk, husk forsegling også Har gitt lakken noen uker på å dampe nå. Lenger enn jeg må, så til uka blir det korrigering igjen og coating Skal gå bort ifra Gtechniq sin EXOv2 og prøve Carbon Collective Platinum paint. Bilder kommer selvsagt! Makky123 og M3Turbo1000 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet August 11, 2016 Forfatter Share Skrevet August 11, 2016 Da er en tidlig vintershine igang! Walkabout og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå