Gå til innhold

Kjøpt meg BMW I8! Hva nå?

Prohx
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Prohx skrev:

Takk :)

N-merker ser faktisk litt interessant ut. Men er dette egentlig lovlig? Min bror "endret" litt på sitt skilt på lett MC, og ble anmeldt for dokumentforfalskning :o

les det som står skrevet her.

http://nmerker.no/index.php?route=information/information&information_id=7

Slik jeg tolker det så har det ingen verdens ting å si innenfor norges grenser. Men før disse skiltene kom var det jo egne klistremerker med N bokstav, da med svart bakgrunn så jeg ser virkelig ikke problemet.

Skulle det uansett bli påpekt er det jo bare å rive av. Har aldri hørt om noen som har påpekt det jeg nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en veldig fin og relativt sjelden BMW. Hva du enn gjør så gjør ingen konstruktive endringer på bilen som ikke kan tilbakeføres. Apropos diskusjonen om N-klistremerker så har vi hatt den tidligere... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Takk for alle innspill og kommentarer. Bestemt meg for å ikke gjøre alt store endringer, og i hvert fall ikke ting som kan tilbakeføres som du sier Fredrik.

Endelig fått på sommerhjulene. De er jo ganske standard på i8, men jeg føler de er fine nok for det. Bør de byttes?

bmw i8 W-eke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør, så er mitt oppriktige inntrykk at de felgene ikke er spesielt fine. I mine øyne fortjener en i8 langt heftigere felger, gjerne med få/tynne eiker i konkav utforming. Det gjør mye med bilens inntrykk å få på andre og bredere felger, og ikke minst bredere dekk. Men det er jo din bil og opp til deg, men dersom jeg hadde vært så heldig å ha en i8 hadde den fått 21-22" og kanskje litt moderat senk. Ut over dette så er bilen fin som den er, så ikke mye som trenger å gjøres :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, og selvsagt skal du ikke holde den original! Når du endelig har kjøpt deg drømmebilen, og du liker å pynte på biler, så kjør på. Originalfelgene er, for å si det pent, mindre fine/spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende deg en facebookmelding. Jeg har splitter nye 21" felger med 285/30/21 bak 10,5" og 9" 245/35/21 foran spesiallaget til I8 for salg. Har også H&R senkefjærer som gir moderat senk 1,5-1,9 cm bak/foran.

Felgene er levert av japanske WORK Wheels

Kan det være aktuelt?

H&R er ikke montert på bil. 

IMG_2150.JPG

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...