T.H.O Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2019 2 timer siden, Daniel. skrev: Grattis! 3.0SD har vel 535d motoren? Få opp noe flere bilder av den 👌🏻😃 Takk ☺ Om det er samme motor som i 535d vet jeg ikke. Men hadde vært intressant å fått det bekreftet 😁 Flere bilder kommer iløpet av helgen ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2019 Share Skrevet Februar 8, 2019 Gratulerer Så fin ut! Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 8, 2019 Share Skrevet Februar 8, 2019 3 timer siden, T.H.O skrev: Takk ☺ Om det er samme motor som i 535d vet jeg ikke. Men hadde vært intressant å fått det bekreftet 😁 Flere bilder kommer iløpet av helgen ☺ Utifra Wikipedia (selv om de ikke alltid er til å stole 100% på) så er det det ja. Er i hvertfall twin turbo og 286hk i begge? Men kan selvfølgelig være jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Gratulerer med nydelig bil 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Grattis med fin bil, blir vel tråd snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 Takk Får se om det blir tråd her etterhvert Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå