fupsaker Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 3 timer siden, E.H.D skrev: Fi-R er sjefsfelger, men for breie og lavt innpress for F22, men CI-R felgene fra BBS passer F22. Takk takk, skal ta en titt på de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Ble det tur i september? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Så meget bra ut det der! Speil kappene gjorde seg skikkelig! Ser bremsene dine trenger en liten vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 On 13.06.2016 at 17.49, Gorg skrev: Ble det tur i september? Nåh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 6 timer siden, Gorg skrev: Nåh? Hell yeah! Bestilt, betalt, signert. Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 (endret) On 13.6.2016 at 20.52, 330_Simonsen skrev: Så meget bra ut det der! Speil kappene gjorde seg skikkelig! Ser bremsene dine trenger en liten vask! Takk, takk! Joda, den vaskes regelmessig. Endret Juli 1, 2016 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 3 timer siden, fupsaker skrev: Hell yeah! Bestilt, betalt, signert. Sweet! Hvis du drar aleine kan du slå deg sammen med oss når vi skal kjøre bil. Skal antageligvis deles opp tre i hver bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 16 timer siden, Gorg skrev: Sweet! Hvis du drar aleine kan du slå deg sammen med oss når vi skal kjøre bil. Skal antageligvis deles opp tre i hver bil. Jeg drar alene, så det sier jeg ja takk til! 😉 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Nå skal endelig bilen få ny folie i kabondesign som speilhusene og kanalskjørtene fra M Performance skal på. Så da kommer endelig nye bilder. Ellers lurer jeg på både nye felger, og ikke minst foliering. Men jaggu usikker på farge. Ellers skjer det ikke stort på bilen. Auto start/stopp er kodet vekk, M Performance-logo under oppstart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Endelig bilder. Ble ganske bra om jeg skal si det selv. Marius2002, Gorg, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Blitt utrolig strøken den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Ble veldig tøft med vinylen! Trodde først du hadde lagt karbonvinyl på hele bilen Glad jeg tok feil Meget spent på hvilke biler vi får kjøre der nede, tror det er flere M biler og flere heftige coupeer og sedaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 23 timer siden, olenikolai skrev: Blitt utrolig strøken den bilen din! Takk, takk, nå er jeg happy. Kunne tenkt meg en leppe foran og eventuelt eksos. Men da blir det ikke original. 17 timer siden, Gorg skrev: Ble veldig tøft med vinylen! Trodde først du hadde lagt karbonvinyl på hele bilen Glad jeg tok feil Meget spent på hvilke biler vi får kjøre der nede, tror det er flere M biler og flere heftige coupeer og sedaner. Takk, takk! Var like greit å bytte når den originale begynte å flasse av etter kun noen mnd.. Haha, DET hadde tatt seg ut, ville aldri gjort slikt.. Det stod jo spesifikt BMW M models og High Performance vehicles på arket vi skrev under på, så... M2, ja takk! Synd det bare er én dag med kjøring.. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 ble veldig bra fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 58 minutter siden, Freakshow skrev: ble veldig bra Tusen takk! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå