Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 6 minutes ago, janerik171187 said: får følge denne jeg da så får vi se på de stolene dine en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 Kjøpt "nye" vinterfelger, BBS 17" Freakshow og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 lekkert! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 28 minutes ago, Freakshow said: lekkert! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Solgt felgene 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 Fotoshoot torsdag 02/02 2017. Ny front og listverk montert, facelift, fredag 03/02 og lørdag 04/02 2017! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Ble bra nå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 1 minute ago, Gabz said: Ble bra nå Takker. du gjenkjenner vel listene? Takk for hyggelig handel i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Ser fint ut, men hvorfor gikk du for shadowline listverk og ikke chrome slik resten er? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 1 minute ago, Saltkjelen said: Ser fint ut, men hvorfor gikk du for shadowline listverk og ikke chrome slik resten er? Takker.. Fordi chrom, som jeg vil ha, ikke passet listverket på denne fangeren her, dessverre. Prøvde, men den får ikke plass, og så får jeg se hva som skjer, om de lakkeres blå, eller noe pinstriping i sølv? Måtte ha på listverk og skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 12 minutter siden, Turbo-HF skrev: Takker. du gjenkjenner vel listene? Takk for hyggelig handel i går Synes de så kjent ut I like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 13 minutter siden, Turbo-HF skrev: Takker.. Fordi chrom, som jeg vil ha, ikke passet listverket på denne fangeren her, dessverre. Prøvde, men den får ikke plass, og så får jeg se hva som skjer, om de lakkeres blå, eller noe pinstriping i sølv? Måtte ha på listverk og skilt Jeg var ikke klar over at det var forskjellig innfesting på lister med chrome og uten. Hva var forskjellig? Jeg synes chromen gjør seg, så da ville jeg heller handlet facelift-listverket med chrome-stripe i bunn av listene. Enten lakkert som blank sort (da burde du også lakkere A-, B- og C-stolpene også) eller i bilens farve. Førstnevnte tror jeg hadde hevet "eksklusiviteten" betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 1 minute ago, Saltkjelen said: Jeg var ikke klar over at det var forskjellig innfesting på lister med chrome og uten. Hva var forskjellig? Jeg synes chromen gjør seg, så da ville jeg heller handlet facelift-listverket med chrome-stripe i bunn av listene. Enten lakkert som blank sort (da burde du også lakkere A-, B- og C-stolpene også) eller i bilens farve. Førstnevnte tror jeg hadde hevet "eksklusiviteten" betraktelig. Heller ikke jeg, før det skulle monteres. Smalere åpning på den varianten uten chrom list på toppen, mens det også var høydeforskjell på list og innfesting, med eller uten pyntelisten. De er blank sorte nå, får se hva det blir til, men jeg liker ikke shadowline, spesielt ikke til blått, så det blir vel en endring For øvrig enkelt å bytte støtfangerforsterkning og konvertere fra H7 til H8 lyspærer. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Jeg tenker ikke shadowline, men at du beholder chrome listverket med nevnte stolper blank svart slik nye BMWer leveres i dag. Blank sort gjør seg fint med chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Facelift frontfanger kom ikke med shadowline, bare med lakkerte lister Derfor det ikke finnes i krom eller i "ren plast" slik som M-fangerne. Disse er lakkerte svart. De du hadde med krom passet ikke fordi de sikkert var fra pre-facelift fanger som har både shadowline og med krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå