Gå til innhold

Bækkmann's 530i E39


 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, DanielStance skrev:

Hadde det vært like enkelt som på f.eks VW Golf 5/VW Touran, så hadde jeg ikke nølt engang. :P

er det så enkelt der? :P
trenger bare nye hubs og hjulager for å bytte over, så er vel ikke så mye jobb på e39? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Freakshow skrev:

er det så enkelt der? :P
trenger bare nye hubs og hjulager for å bytte over, så er vel ikke så mye jobb på e39? :P

Er i hvertfall det bak :) Av med alt av bremser, løsne bolten i midten, dra ut lager og sette på nytt og alt annet i motsatt rekkefølge :P

Syns det generelt virker å være mye jobb å skifte på alt av BMW :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DanielStance skrev:

Er i hvertfall det bak :) Av med alt av bremser, løsne bolten i midten, dra ut lager og sette på nytt og alt annet i motsatt rekkefølge :P

Syns det generelt virker å være mye jobb å skifte på alt av BMW :P

ah nice :P

foran er det vel null stress på bmw :P værre bak mtp stickaksler osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/29/2016 at 23.01, Bækkmann skrev:

DET synes jeg også! :D Har lenge tenkt på BMW Style 66 felger, men jeg er åpen for forslag :D 

 

Vurderte svarte felger en stund, men frykter kanskje at detaljene ''kommer bort''? :| 

De felgene der er veldig fine, vurderer nesten å hive de på min sjæl etter hvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Shattered skrev:

De felgene der er veldig fine, vurderer nesten å hive de på min sjæl etter hvert :P

Det orginale felg utvalget til E39 er jo heller dårlig, men disse liker jeg godt! :D Klem på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bækkmann skrev:

Det orginale felg utvalget til E39 er jo heller dårlig, men disse liker jeg godt! :D Klem på :) 

Tja, man må jo finne seg noen, samt kvitte seg med de man allerede har :P haha, får se med tida ;) Lommeboka er stram nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...