bimmerR Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Skikkelig fin denne bilen. Bra tråd også med mange gode reisbrev. Hvorfor selge? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 22 minutter siden, bimmerR skrev: Skikkelig fin denne bilen. Bra tråd også med mange gode reisbrev. Hvorfor selge? Takker! Litt trist, men følte meg så ferdig med den plutselig.. Har modifisert og opplevt en del med bilen. Klar for noe nytt. Kapittelet kan avsluttes, og jeg er åpen for nye eventyr https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103892925 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Sorry, ble ikke noe "likes" fra meg på det innlegget .-) Lykke til med salg! Håper du holder deg BMW da! magneten og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 Håper du ender opp med ny Bmw og lager en like fin tråd! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå