bayerne34 Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Hei. Tenkte å legge ut prosjektet mitt (e36 325i) som jeg kjøpte for ca 2 år siden. Greit å lage en tråd for å holde litt track på hva som har blitt gjort. Utgangspunktet: Det jeg har gjort: Overhaling motor Bytting av fangere Bytting av skjermer Fjernet rust Nytt alle deler i understell Senkesett Felger Byttet interiør Lakkert taktrekk osv Rettet en hel MENGDE dårlig grunnarbeid fra tidligere lakkering Fargebytte Det jeg ikke har gjort: Stilt ut bilen på GS Solgt den Bilder kommer, jeg holder på å laste opp og sortere nå. Jekkfeste var dårlig, men kanalen var bra, valgte derfor å "lappe" selve jekkfestet isteden for å kappe ut hele kanalen. Bra resultat til slutt. Flytting mellom garasjegulv. Fl Sliping og utretting fortsetter Her er det som var det gamle jekkfestet. Klargjøring til å lakkere innvendig i dører, motorrom og bakluke. Lakkering Sliping av bilen utvendig. Delvis montert før lakkering. ' Grunning og skyggelegging for å se bulker osv. LAKKERING Montering.......... Og sist men ikke minst, det "ferdige" resultatet...... Gjenstår noe små monteringsplukk, men det kan se ut som det blir GS Treff i år! Endret Mai 30, 2016 av bayerne34 oppdatert Marius2002, Sndvik, Robin94 og 4 andre reagerte på dette 7
320Schanke Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 Dette ser da ut som meget bra arbeid! =) Hvor fikk du overhalt motor henn? Legger du ut interiørbilder også? Igjen, bra jobba. 👍
RF91 Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 Jammen godt nåken gidda å legga i litt arbeid for å fjerna kebab-BMW'ane frå vegane Ser veldig bra ut
Freakshow Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 kjempe redning av bilen dette! herregud og den så ut når du kjøpte den
sveigis Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 Her har folk mye og lære . Du valgte å kjøpe en bil som var "ødelagt" utseendemessig,plukker den fra hverandre og gir den et nytt liv. Knallbra. Elsker sånne tråder .
bayerne34 Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Skrevet Juni 1, 2016 (endret) On 30.5.2016 at 16.08, 320Schanke skrev: Dette ser da ut som meget bra arbeid! =) Hvor fikk du overhalt motor henn? Legger du ut interiørbilder også? Igjen, bra jobba. 👍 Jeg bytta ventiltetninger og topp-pakning samt resten av "pakningene". Stempler og sylindere så fine ut så jeg lot de være. Skulle kanskje ikke kalt det overhaling, men den er iallefall i grei stand nå Jeg skal se om jeg får tatt noen interiørbilder når jeg får stilt ut bilen på GS treffet i helgen. On 30.5.2016 at 16.29, RF91 skrev: Jammen godt nåken gidda å legga i litt arbeid for å fjerna kebab-BMW'ane frå vegane Ser veldig bra ut Tusen takk On 30.5.2016 at 20.59, Freakshow skrev: kjempe redning av bilen dette! herregud og den så ut når du kjøpte den Haha, ja det har blitt noen timer.... On 30.5.2016 at 21.58, sveigis skrev: Her har folk mye og lære . Du valgte å kjøpe en bil som var "ødelagt" utseendemessig,plukker den fra hverandre og gir den et nytt liv. Knallbra. Elsker sånne tråder . Jeg fikk telefon fra selger "Hei, vet du driver med litt gamle bmw.. vil du kjøpe en 325 coupe med takluke?" - say no more, kjøpte bilen usett....... Innså ganske fort at noe måtte gjøres, og valgte derfor fargebytte og full utbedring. 8 timer siden, Gabz skrev: Fra kebab til krem Bra jobba! Haha, tusen takk Endret Juni 1, 2016 av bayerne34
bayerne34 Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Skrevet Juni 1, 2016 (endret) Interiørbilde (noe dårlige bilder) Jeg har montert NY mtech girkule. Taktrekket er svart, det har jeg ikke bilde av. Jeg valgte å kjøpe et brunt skinninteriør kun fordi alle-og bestemora deres har enten svart skinn eller vader, så jeg tenkte å prøve noe litt annet. Gulvtrekket ser noe lyst ut på bilde, er endel mørkere. Over hanskerommet hadde forgje eier limt på "BMW 325i" med biltema bokstaver og antagelig superlim som ble dannet i jordens indre, etter mye pes med sitrusrens osv fikk jeg det heldigvis bort. Endret Juni 1, 2016 av bayerne34 BjornarHS, sveigis, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4
Joachim S Hamar Skrevet Juli 17, 2016 Skrevet Juli 17, 2016 Denne har virkelig fått et nytt liv ja. Ser veldig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå