Anterialis Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Hei, jeg kjøper i disse dager ny bil fra forhandler (330e) og ønsker sorte nyrer i stedet for den orig. kromme rammen. Hva koster dette om jeg kjøper det direkte fra butikk? Jeg har fått pris på 1500kr for nyrene (det er vel egentlig kun den rammen som byttes... selve rillene er vel sorte fra før..) inkl. mva og arbeid. Jeg beholder originaldelene. Jeg syns dette hørtes ut som en god pris, men kjekt å vite hva det vil koste om jeg fikser det selv evt. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Syntes ikke det var så dyrt. De bytter nyrene, så vidt meg bekjent. Og det koster omtrent det samme fra Ebay. Så når de i tillegg gjør jobben, så syntes jeg det var en hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Når du sier at de bytter "nyrene", mener du da det jeg ser på som ramme + rillene? Enig, hørtes i utgangspunktet ut som en god pris spesielt siden arbeid er inkl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 (endret) Ramme + rillene er det nok han mener ja. Da disse er ett stykke og blir omtalt som "nyrene". Endret Mai 31, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Hva med å beholde de blanke og heller handle noen sorte på Ebay og bytte selv etter du har fått bilen? 500-600,- for blank sorte. Nettopp bestilt selv. Og regner med det er like enkelt å bytte på F30 som andre modeller. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 49 minutter siden, StigJ skrev: Hva med å beholde de blanke og heller handle noen sorte på Ebay og bytte selv etter du har fått bilen? 500-600,- for blank sorte. Nettopp bestilt selv. Og regner med det er like enkelt å bytte på F30 som andre modeller. Yes! Er enig her... En god, detalj- og bilderik DIY finnes her: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=701830 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 (endret) Jeg synes det er en god pris. Kjør på, så får du det både originalt og jobben med i prisen Edit: Når det er sagt, har du vurdert å heller sette på M3-grillen i blank sort med doble riller? Synes denne er mye penere den vanlige blank sorte. Endret Mai 31, 2016 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Her er jeg helt enig med Walkabout. 1500kr for original grill ferdig montert er rimelig i mine øyne. Dessuten er det de som bærer risikoen om de skulle være uheldig å ripe opp fangeren på en helt ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Gode poeng! Jeg er i utgangspunktet lite lysten på å skru mye selv, jeg har minimalt med erfaring på dette området... Fargen på bilen er mineral grey så jeg tror kombinasjonen med sorte nyrer og shadowline med sølvgrå felger blir bra OT: produksjon er uke 23, hvor lang tid tar det da ca før bilen er hos forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Gi meg et par uker så kan du få se akkurat det fargeoppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 (endret) Hehe Stig, god smak du! Hva har du kjøpt? Endret Mai 31, 2016 av Anterialis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Hehe. Kjøpt meg en '14 316iA som brukis Forrige uke. Mer enn nok til bruket mitt (til og fra jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå