Haug530D Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Noen som har gjort dette? Skulle hatt en AC service på bilen men ser at over there har de bokser man kobler til å fyller på igjen. Lurte på dette for noen år siden og da skulle det gå fint å få få ett par flasker via Jetcarrier Sjø, men aner ikke om det er noen restriksjoner på dette nå. For eksempel sånn som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Kjøpte sånne av Gasoline.no for noen år siden når jeg fylte på forrige bilen min. Og det funka knall faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Ser ikke ut for at de har det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Ja jeg så det faktisk nå at de ikke har det lenger Det var jo dumt. Kjedelig at det skal være så vanskelig få tak i sånt her i landet. I statene så har de disse i hyllene på Walmart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 8 minutter siden, RemyNG skrev: Ja jeg så det faktisk nå at de ikke har det lenger Det var jo dumt. Kjedelig at det skal være så vanskelig få tak i sånt her i landet. I statene så har de disse i hyllene på Walmart Ja de har det meste på Walmart (Been there done that ) Kom over en Svensk nettbutikk som hadde, så de har vel i Svinesund også tipper jeg, er bare her i Molboland vi ikke skal få gjøre som vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=42326738&ov=m steinar stolen har også. Men som lærling i innen dette faget vil jeg fraråde dette. Hvis du har mulig lekkasje i systemet ender du bare med å fylle mange ganger uten at det varer lenge, som igjen koster deg mer i lengden enn å få gjort det skikkelig. En fordel også de som driver med dette kan er å ta ut gassen fra systemet og renser denne for fukt, olje og sporstoffer. Altså litt mer enn kun å fylle gass. Med dette får du et velfungerende ac system. Husk også at ac gass skader hud og kan gjøre deg blind, så bruk verneutstyr Endret Juni 4, 2016 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Tja, mulig det er lurere ja, jeg bruker AC anlegget så lite og nå er det tomt, men det hadde vært greitt å hatt i orden til vi skal til Danmark i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 7 timer siden, Haug523 skrev: Ja de har det meste på Walmart (Been there done that ) Kom over en Svensk nettbutikk som hadde, så de har vel i Svinesund også tipper jeg, er bare her i Molboland vi ikke skal få gjøre som vi vil. Har du link til de? Tenkte jeg får etterfylle min litt siden jeg merker effekten er litt dårlig. Og siden jeg har postboks i Sverige så kunne jeg vel bestilt eller se om de har det på Nordbyen eller Svinesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Har du link til de? Tenkte jeg får etterfylle min litt siden jeg merker effekten er litt dårlig. Og siden jeg har postboks i Sverige så kunne jeg vel bestilt eller se om de har det på Nordbyen eller Svinesund http://internetshopping.se/nyheter-1/ac-refill-gor-det-sjalv-bil-kit/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Klima-service er ikkje veldig dyrt, og som lærlingen over her nevner er det fleire ting enn påfyll av gass om blir gjort. Ein tar ut gassen frå bilen, renser denne for fukt( fuktigheit er klimasystemets største fiende), og fyller på gass, olje og sporstoff til det korrekte trykk. Eg tok AC-service på bilen no i vår, og kan absolutt anbefale det. Eg ser du har samme bil som meg, dei begynner jo å bli nokre år, så det blir sjølvsagt ein avvegning mot kor lenge ein har planar om å holde bilen på vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Vianor blant annet pleier å kjøre kampanje på dette når det nærmer seg sommer, tror heller jeg ville levert inn bilen og fått systemet vakumert for å bli kvitt evt fukt og for å ta lekkasjekontroll og så fylt. Tviler på at det vil koste deg mer enn 1500,- om du leverer inn bilen. Da har du garanti på jobben og slipper å betale frakt og styre med dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Mesterauto og svendsen eksos tar 1390,- for ac service i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Sånn insh. Betale 1545.- på Svendsen for AC service på onsdag. Forsåvidt kun gasspåfulling da ny kompressor er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 24 minutter siden, Otis skrev: Mesterauto og svendsen eksos tar 1390,- for ac service i disse dager. Mener du Automester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Øøøh. Ja Haug530D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå