M-Tech Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Fin bil, men savner et par ting på utstyrslista. Det jeg savner mest er hifi-pakke. Har 752 Individual Audio i E39, og det låter veldig bra. Skikkelig nedtur å spille musikk i denne. Må nok gjøre noe med det etter hvert. Noen interiørbilder. fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Fått litt deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 1 time siden, M-TECH skrev: Fått litt deler. Missunlig på luftfilter! Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 40 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Missunlig på luftfilter! Hvor kjøpte du? Endte opp med å handle fra creativemotoring på Ebay siden jeg fikk best pris der. Montert. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 1 time siden, M-TECH skrev: Endte opp med å handle fra creativemotoring på Ebay siden jeg fikk best pris der. Montert. Var det greit plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 1 minutt siden, bmwgreg90 skrev: Var det greit plug and play? Ja, det var veldig enkelt. Brukte ca 30 min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 12 minutter siden, M-TECH skrev: Ja, det var veldig enkelt. Brukte ca 30 min! Hvordan ble lyden? Noe særlig forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Ble kanskje litt mindre lyd enn hva jeg hadde forventet, men det er ikke negativt ment. Hadde forventet litt mer turbolyd, men turboene er jo små og lager sikkert ikke all verdens lyd. Samtidig demper jo turboene inntakslyden fra motoren ganske mye også. Det er ikke turbolyd som på Sierra Cosworth som jeg kjørte for mange år siden i hvert fall. På høyt turtall, fra 4,5-5k og opp ble det ganske stor forskjell. Mye mer aggressiv lyd av motoren som drar luft. Hvis du kjører med originale BOV og resirkulerer lufta tilbake i den originale luftfilterboksen vil det nok bli stor forskjell på lyden. Synes totalt sett at det ble veldig greit. Vil helst ikke ha for mye lyd eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Planlegger også å oppgradere lyden i bilen siden det ikke er noe hifi-pakke i denne. Kommer til å bruke JBL MS-8 som hjertet i nytt system. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 nydelig bil! blir bra med stereo upgraden ^^ M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2016 Renset og polert bilen. Ikke like givende på en hvit bil som på en mørk metallic farge, men den trengte det definitivt. Freakshow og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 I forbindelse med at jeg endelig har fått på splittere i carbon tok jeg noen bilder i dag. En liten smakebit. danskiii og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 Vært på tur. Gjøvik - Filefjell - Øvre Årdal - Sogndal/Jostedal/Sognefjellet - Lom - Valdresflye - Gjøvik. Filefjell. Ved Nigardsbreen. fupsaker, Walkabout, Peak og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Noen som har erfaring med Bilstein B16 Ride Control? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå