JulianK Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 (endret) Da var det tid for en ny E60 i hus, og lurte da litt på og lage en tråd om denne også. Er det en ting jeg virkelig liker, så er det og skille meg ut i mengden og sette noe personlig over bilene mine Denne gangen falt bilen på mer eller mindre akkurat det samme jeg hadde sist, bare med et nytt fargevalg, nytt prosjekt og annet utstyr. Denne gang en Alpine hvit 2008 520D Edition. Planer: - Foliere Tak (x) - Foliere speil (x) -Svart diffusur (x) - Sote ruter (x) - AC Snitcher Bakvinge (x) - Sort grill Kjøpt, men mangler og montere. - Nye felger -Front Leppe. Kjøpt, men mangler og montere. - LED Grøftelys - Sorte Nmerker - Nye felger Legger ut et parr bilder fra Original stand Og et av min forrige E60! Min Forrige E60 :-) Endret Juli 2, 2016 av JulianK minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Bilder med Folien: minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Pen bil! Ikke helt fan av svart tak men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Takk Nej, er som du sier. Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Fikk to ting til i posten igår også Legger ved et parr bilder åssen det blei med vinga. Dro også og kjøpte leppe, men må vente litt med og montere leppa og grillen da det pøs regner ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Hmmmm.... Hvor går egentlig grensa på hvor mye man skal bruke på felger? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 2 minutter siden, JulianK skrev: Hmmmm.... Hvor går egentlig grensa på hvor mye man skal bruke på felger? .. Det kommer ann på hvor flink du er til å holde dem fri for kantkjøring, bruktog vask det. Tullete med Vossen felger til 30-40k forså å kantkjøre alle fire helle veien rundt. Da burde man heller kjøpt GS felger. Ubegrenset mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Rått med hvit! 😅 Følger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 pen bil du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 21 timer siden, Mariuskv skrev: Rått med hvit! 😅 Følger her! 3 timer siden, Freakshow skrev: pen bil du har fått deg! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 (endret) Drivi og fikla litt med frontleppa idag, men selvfølgelig når man kjøper slikt hadde det jo ikke skadet om skruene følger med... Så må ordne med det i morgen Endret Juli 3, 2016 av JulianK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2016 Fått tilbud på diverse felger idag. Og det var et parr som virkelig falt i smak. Eneste er at det er ET 29.. men får det kanskje på med litt spacer magi? .. Hva dere syns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 Vet ikke om noen gidder og lese her i det hele tatt, men isåfall om noen gjør så har jeg fått den nye grillen lakkert og montert. Samt satt på de sorte N-merkene. Eneste som gjenstår nå er og finne noen felger til den og få leppa lakkert :- ) magneten og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Det er nok mange som leser. Tar seg veldig bra ut med "black & white"-temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Jeg leser og kan mer enn gjerne kommentere og: Fin e60 og som awt sier,rått med sort hvit tema De sorte N merkene skal jeg ha på min e61 og. Personlig er jeg ikke noe spes fan av sorte felg,men de hadde passet bilen godt. Som jeg nevner til andre,ikke vær redd for å oppdatere tråd med tekst og bilder. Er da mye gøyere med tråd her enn dette Facebookgreiene Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå