Daniel. Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Blir tøft dette her Grattis med ny F30 også Blir det noe breiere hjul bak som fyller ut buen, eller skal du ha det slik som det er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 28, 2016 Forfatter Share Skrevet August 28, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Blir tøft dette her Grattis med ny F30 også Blir det noe breiere hjul bak som fyller ut buen, eller skal du ha det slik som det er nå? Takk for det 😊 Hadde egentlig kjøpt noen breie lefser men han solgte de plutselig til noen andre selvom vi hadde en avtale 😑 Så nå er jeg på leit etter breie hjul igjen i 18 eller 19 helst 10,5 eller 11 brei med type et 20 eller noe så om noen har skrik høyt! De jeg har på noe er i grunn bare noe hjul jeg fikk tak i kjapt så de blir brukt til vinterlagring hjul tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 12 minutter siden, sv90 skrev: Takk for det 😊 Hadde egentlig kjøpt noen breie lefser men han solgte de plutselig til noen andre selvom vi hadde en avtale 😑 Så nå er jeg på leit etter breie hjul igjen i 18 eller 19 helst 10,5 eller 11 brei med type et 20 eller noe så om noen har skrik høyt! De jeg har på noe er i grunn bare noe hjul jeg fikk tak i kjapt så de blir brukt til vinterlagring hjul tenker jeg 😊 Åja hehe. Blir denne å se noe særlig på veiene her i Bergen, eller blir det heller sjeldent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 (endret) On Sunday, August 28, 2016 at 19.58, DanielStance skrev: Blir tøft dette her Grattis med ny F30 også Blir det noe breiere hjul bak som fyller ut buen, eller skal du ha det slik som det er nå? Blir nok å se på veien men sikkert ikke hver dag 😂 tanken er og bruke denne til kos og ikke til og fra jobb😊 Men må fordele de få godværs dagene som er mellom bilen og sykkelen 😂 Ligger med bilde av sykkelen for moro skyld 😊 Endret August 29, 2016 av sv90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Har vi godværs dager i Bergen da? Men håper å få sett den en eller annen gang i fremtiden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 Hehehehe det hender vel en skjelden gang 😂 Ja har skilter på bilen nå og skal få tatt litt små ting på den neste uke så den er klar for veien 😊 Har også bestilt nye hjul til den som kommer om 2 uker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 (endret) Du må holde deg til standard bredder på hjul selv om det er ekstrem bredding på bilen regner jeg med? Endret September 27, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 Nja blir nok en del breiere en originalt for det er jo sykkel hjul 😂 Men vi får se hvordan det går når jeg skal prøve montere de i dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 RF91, danskiii, Gustav C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Tøff fargekombo. Skal du senke litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 Takk for det! Skal litt mer ned på men får stå i denne høyden til etter vinteren 😂 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 XXR 527 eller JR 11? Alltid hatt lyst på sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 Dette er jr11 9,5x19 og 11x19 Gikk for et 20 foran og bak. Kunne nok tatt litt lavere et bak men fant ut det er lettere å space litt en og bestille feil 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Fett! Mer bilder gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 Hehehe tenkte å hive ut litt bilder men mobil kamera og kveld er ikke super kombo 😂 Noen som er flink med kamera her inne ? 😊 HenrikSolberg, Daniel. og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå