Khaugen Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 (endret) Siden E36'n ble vrak gikk jeg i innkjøp av en 320D 99 mod, en eiers og gått 170 000 ca. Helt greit med utstyr som org xenon osv planen VAR å få den lav å få på hjul ganske kjapt men den plan gitt rett vest første som skjer er dieselpumpa i motor som tar kvelden... så bilen har vel igrunn stått i over en måned nå fordi ingen har hatt verktøy. å nå funnet en med verktøy så er pumpa je ha fått fucka å YEY!! Men plan er : Coilovers(Lystpå luft neste år men får se) noen fete hjul (forslag?) tone ruter M3lippe på bagasjeluka vidre planer finner jeg nok ut etterhvert, første pri er å få møkka til å gå!!.... men om noen har pumpe de VET funker så send PM! haster men litt bilder Og den mest kjente stilen om dagen! taua mer enn kjørt Endret Mars 28, 2017 av Khaugen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Pent utgangspunkt dette, kan bli veldig bra Sleng på M3-fanger mens du er i gang da! Originalfanger er ikke så pen og M-tech 2 er sinnsykt oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 fundert fælt på detta med fanger men ALLE har enten M3 eller M-tech2 så vurdere faktisk org fanger og clean look! noe ala denna her Olsen-e46, norbakken og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Et flott utgangspunkt! Jeg derimot synes originalfanger er kjempekledelig om bilen ellers er clean og med senk enda bedre. Ellers synes jeg mtech2-fanger er kledelig, selv om det for noen er "oppbrukt" er det fordi det funker veldig veldig bra. M3/M3csl-fanger kan fort bli harry om man ikke fullfører M3-looken all-over. Uansett, bytter du framfanger til noe som helst mtech, husk bakfangern også. Ellers synes jeg coilover-forslaget ditt høres bra ut, men kun fjærer fungerer det også om det er på budsjett! Fete felger? Tja, synes originalfelger er tøff, mulig jeg er veldig gammeldags og kjedelig her, dukker opp på finn med jevne mellomrom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Liker tanken på original standardfront Ser jo godt her at det kan bli kult. Evt Alpina eller Hamanleppe. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Blir bra dette her når du får den på veien. Hadde en 320D selv før, men med msport og det var en kjempegod bil tatt i betraktning alderen. Gikk en i Bodø ganske lik din med samme front som var senket og hadde leppe. Var meget tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 håper den blir bra bare jeg får den på veien igjen har fått tak i pumpe på Fyksen lillehammer nå så dra å hente idag eller mårra! DA burde det jaggu være håp snart lei av å taue, vært på 4 verksteder så ha blitt litt tauing... ellers er bilen egt ganske strøken, eid av ei dame på hamar siden den var ny i 99 og stått i garasje for det meste Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 sier meg enig med StigJ her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 (endret) Orker ikke dra i gang en diskusjon om hvite blinkers, men: hiv på hvite! den pumpa er dyr, om det er den samme som gikk på min. Skal finne link til tråden, et øyeblikk Hvis du vil lese litt, dette var en dårlig utstyrt mandagsbil, og jeg angrer ikke på tilbakegang til E39 Endret Juli 25, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 (endret) prosjekte som aldri har noen ende... nå er det over 2 måneder siden jeg kjøpte bilen, 2 måneder på verksted så starta den på fredag! med nyoverhalt dieselpumpe fra Fyksen lillehammer. Bilen gikk og alt var bra, lørdag kom å bilen stoppa IGJEN!!! samma feil igjen og dieselpumpa er defekt! så igjen er den TAUA på verksted for å fikses.... rakk å ta bilde da og har jo fått brukt bilen 4 ganger siden jeg kjøpte den Endret August 8, 2016 av Khaugen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Uffda.. Du skal ha creds for å ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 (endret) Å her skjer det lite da verkstede har klart å KILE fast pumpa så de må ut med hele j**** motorn for å få ut pumpa! flaksen bare strømmer på men har fått E36'n kjørbar nå da så har hvertfall bil Endret September 2, 2016 av Khaugen Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Da er bilen på veien igjen etter 5 måneder! nå med "ny" motor å fungere knall allerede fått på senkesett og "m3" leppe på bagasjen men vurdere å bytte ut den med csl look kanskje noen andre forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet November 26, 2016 Forfatter Share Skrevet November 26, 2016 Siden GS hadde tilbud klarte jeg ikke la være! bestilte nye felger 9,5x18" rundt hele! tror de kommer på mandag så blir vel å prøve å se hvordan det blir! Enes Yakici og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå