MBiMMer Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Noen i Haugesund som kan anbefale dekkforhandlere til å legge dekk på felgene. Har ikke lyst å levere til hvem som helst😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 43 minutter siden, MBiMMer skrev: Noen i Haugesund som kan anbefale dekkforhandlere til å legge dekk på felgene. Har ikke lyst å levere til hvem som helst😀 Hadde gått til 1Dekkbutikk. Den nye som ligger ved NAF. Var innom der og de hadde en ny fancy maskin der de ikke rører felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 21 timer siden, E.H.D skrev: Hadde gått til 1Dekkbutikk. Den nye som ligger ved NAF. Var innom der og de hadde en ny fancy maskin der de ikke rører felgen. Takk for tipse.må sjekke ut denne, ser ikke helt for meg maskinen, men det høres jo betryggende ut at de ikke rører felgen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 Det ordnet seg fint på 1Dekkbutikk. bare å vente på skikkelig vår😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Ser ut som dette kommer til å ble riktig så bra. Hvilke felger er det som er på bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 Det er desverre bare noen uoriginale som fulgte med bilen. Står HRS på dem,BBS CH lokk a like😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pervik Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Noen som vet om 9" fremme og bak blir seendes veldig rart ut på en 6 serie? ET30. 22" Rohana RC10 felger. Bilen er også senket. Har verken fått bilen eller felgene så får ikke prøve enda. Fikk beskjed om at 10,5" måtte ha spacer, så jeg stolte på det, men slik jeg ser det burde 10,5" ET 38 passe. Veit det er feil plass å poste, men prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 24 minutter siden, pervik skrev: Noen som vet om 9" fremme og bak blir seendes veldig rart ut på en 6 serie? ET30. 22" Rohana RC10 felger. Bilen er også senket. Har verken fått bilen eller felgene så får ikke prøve enda. Fikk beskjed om at 10,5" måtte ha spacer, så jeg stolte på det, men slik jeg ser det burde 10,5" ET 38 passe. Veit det er feil plass å poste, men prøver 10,5 ET38 vil stikke 11mm lenger ut enn 9" ET30, så ja, du burde valgt 10,5 ET38 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pervik Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Tror du det vil se stygt ut med 9" bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Blir i alle fall ikke like tøft som en 10,5" felg med nevnt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Da var hjulene endelig på😎 HalvorK, Marius2002, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Ble veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Se der ha, skikkelig flott. Hvilke dekk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Kjører på Falken. Var en god del igjen av de jeg hadde, så jeg sliter de ut før jeg legge på nye. Da blir det nok Michelin. Har faktisk hatt falken på flere av bilene jeg hat hatt tidligere, har gode erfaringer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå