Torkild Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Her er bilen. En 2012 520D m sport. Av oppdateringer har jeg kjøpt m-performance power kit (et must) Samt montert sorte nyrer, (blanke) for å matche shadwoline (nye bilder kommer) Så trenger jeg litt hjelp/synspunkter: Har nå bestilt bakspoiler samt DMT underleppe (Frontspoiler) http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/dtm_frontleppe_f10_11_m_tech_dtmf10_2a_0180_f__2901065http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-bak-bakluke_spoiler/spoiler_i_abs_koffertlokk_f10_5_serie_2a_1390__3331675 Min første tanke er å lakkere disse i samme sort farge (blank) som resten av bilens mørke detaljer.. Så hva synes dere? Blank sort eller gå for bilens farge? BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Dette blir kult! Jeg ville ha ihvertfall ha lakkert baklukespoileren i samme farge, men nå er jeg litt kjedlig Bare sånn at du vet om det, så kan du få kjøpt baklukespoiler ferdig lakkert til en billigere penge på ebay fra taiwan, mange i USA har gjort det og er veldig fornøyd med både kvaliteten og finishen http://m.ebay.com/itm/191511279724?_mwBanner=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 (endret) 3 timer siden, BimmerFan! skrev: Dette blir kult! Jeg ville ha ihvertfall ha lakkert baklukespoileren i samme farge, men nå er jeg litt kjedlig Bare sånn at du vet om det, så kan du få kjøpt baklukespoiler ferdig lakkert til en billigere penge på ebay fra taiwan, mange i USA har gjort det og er veldig fornøyd med både kvaliteten og finishen http://m.ebay.com/itm/191511279724?_mwBanner=1 Takker! Vel bakspoiler er alt bestilt Men tenkte du da orginal farge bak OG sort under forran ?! Endret August 1, 2016 av Torkild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 5 minutter siden, Torkild skrev: Takker! Vel bakrespoiler er alt bestilt Men tenkte du da orginal farge bak OG sort under forran ?! Bakrespoiler synes jeg skal være i samme farge som bilen , men den foran er jeg litt usikker på om bør være sort eller lakk fargen. Jeg tror kanskje samme farge som bilen hadde sett litt mer helhetlig ut (?), i og med at bilen ikke har en lys farge som feks hvit eller sølv. Men syns det hadde blitt kult uansett hva du hadde valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Enig med BimmerFan, kjør på med samme farge som på bilen både foran og bak BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Meget pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 (endret) Jeg ville lakkert både frontleppe og spoiler bak sort, det vil stå i stil med de øvrige sorte detaljene på bilen (shadow line). Liker dog Performance-frontleppa best, men er ikke så helt dum den Harte-frontleppa heller. Har du kjøpt vanlig sort grill eller M5-grill med doble riller? Jeg ville absolutt gått for sistnevnte Ellers ville jeg vurdert å lakkere plasten i fronten blank sort (gitteret under nyrene og rundt tåkelysene). Det er gjort på min og det synes jeg gir et mer stilrent inntrykk sammen med alt det andre i blank sort. Regner med du har noen planer for felg også, eventuelt litt moderat senk? Endret August 1, 2016 av Walkabout Torkild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 40 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg ville lakkert både frontleppe og spoiler bak sort, det vil stå i stil med de øvrige sorte detaljene på bilen (shadow line). Liker dog Performance-frontleppa best, men er ikke så helt dum den Harte-frontleppa heller. Har du kjøpt vanlig sort grill eller M5-grill med doble riller? Jeg ville absolutt gått for sistnevnte Ellers ville jeg vurdert å lakkere plasten i fronten blank sort (gitteret under nyrene og rundt tåkelysene). Det er gjort på min og det synes jeg gir et mer stilrent inntrykk sammen med alt det andre i blank sort. Regner med du har noen planer for felg også, eventuelt litt moderat senk? Du tenker det jeg tenker, sort på detaljer som vil komplimentere shadow-line delen Noen andre meninger? Nyrer er på, blank sort IKKE m5 som du tenker på. Og moderat senk står på tapeten , samme gjør kansje nye felger. Nå blir det bremser Lakk av fanger , panser (grunnet stenspurt) og spoiler+ underleppe Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: Meget pen bil du har! Takker , setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Meget pen F10 du har! Men syns det er altfor få bilder i tråden Har du vurdert andre felger? Syns 18" ser litt smått ut på en så stor sedan som F10 er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Jeg ville hatt spoileren i bilens farge, mens leppen kan godt være svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Synes også spoileren skal være bilens farge, det er den også orginalt. Og leppen foran kan godt være svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Er enig med "walkabout" .. og prikken over i en er sort N- merke. Det er igjen de små detaljene som synes best Ellers veldig flott bil. Torkild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Hei Torkild Hva med å også få montert en " Rear Roof Spoiler " når du først er igang? Synes det er tøft og matcher koffert spoiler'n din. Flere alternativer. Se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 17 timer siden, Mr. Erling skrev: Hei Torkild Hva med å også få montert en " Rear Roof Spoiler " når du først er igang? Synes det er tøft og matcher koffert spoiler'n din. Flere alternativer. Se bilder Vi får se hva det blir til, var en del fine der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå