Gå til innhold

Min F10 litt hjelp ang "styling"

Share

Anbefalte innlegg

Her er bilen. 
En 2012 520D m sport.
Av oppdateringer har jeg kjøpt m-performance power kit (et must) 
Samt montert sorte nyrer, (blanke) for å matche shadwoline :)  
(nye bilder kommer)

bmw 5.jpg

Bmw520dM.jpg

Så trenger jeg litt hjelp/synspunkter: 
Har nå bestilt bakspoiler samt DMT underleppe (Frontspoiler) 

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/dtm_frontleppe_f10_11_m_tech_dtmf10_2a_0180_f__2901065

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-bak-bakluke_spoiler/spoiler_i_abs_koffertlokk_f10_5_serie_2a_1390__3331675

Min første tanke er å lakkere disse i samme sort farge (blank) som resten av bilens mørke detaljer.. 

Så hva synes dere?  Blank sort  eller gå for bilens farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kult!

Jeg ville ha ihvertfall ha lakkert baklukespoileren i samme farge, men nå er jeg litt kjedlig :P 

Bare sånn at du vet om det, så kan du få kjøpt baklukespoiler ferdig lakkert til en billigere penge på ebay fra taiwan, mange i USA har gjort det og er veldig fornøyd med både kvaliteten og finishen :) 

http://m.ebay.com/itm/191511279724?_mwBanner=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BimmerFan! skrev:

Dette blir kult!

Jeg ville ha ihvertfall ha lakkert baklukespoileren i samme farge, men nå er jeg litt kjedlig :P 

Bare sånn at du vet om det, så kan du få kjøpt baklukespoiler ferdig lakkert til en billigere penge på ebay fra taiwan, mange i USA har gjort det og er veldig fornøyd med både kvaliteten og finishen :) 

http://m.ebay.com/itm/191511279724?_mwBanner=1

Takker!   Vel bakspoiler er alt bestilt :)
Men tenkte du da orginal farge bak OG sort under forran  ?! 

Endret av Torkild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Torkild skrev:

Takker!   Vel bakrespoiler er alt bestilt :)
Men tenkte du da orginal farge bak OG sort under forran  ?! 

Bakrespoiler synes jeg skal være i samme farge som bilen :), men den foran er jeg litt usikker på om bør være sort eller lakk fargen. Jeg tror kanskje samme farge som bilen hadde sett litt mer helhetlig ut (?), i og med at bilen ikke har en lys farge som feks hvit eller sølv. Men syns det hadde blitt kult uansett hva du hadde valgt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lakkert både frontleppe og spoiler bak sort, det vil stå i stil med de øvrige sorte detaljene på bilen (shadow line). Liker dog Performance-frontleppa best, men er ikke så helt dum den Harte-frontleppa heller. Har du kjøpt vanlig sort grill eller M5-grill med doble riller? Jeg ville absolutt gått for sistnevnte :) 

Ellers ville jeg vurdert å lakkere plasten i fronten blank sort (gitteret under nyrene og rundt tåkelysene). Det er gjort på min og det synes jeg gir et mer stilrent inntrykk sammen med alt det andre i blank sort. Regner med du har noen planer for felg også, eventuelt litt moderat senk?

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Walkabout skrev:

Jeg ville lakkert både frontleppe og spoiler bak sort, det vil stå i stil med de øvrige sorte detaljene på bilen (shadow line). Liker dog Performance-frontleppa best, men er ikke så helt dum den Harte-frontleppa heller. Har du kjøpt vanlig sort grill eller M5-grill med doble riller? Jeg ville absolutt gått for sistnevnte :) 

Ellers ville jeg vurdert å lakkere plasten i fronten blank sort (gitteret under nyrene og rundt tåkelysene). Det er gjort på min og det synes jeg gir et mer stilrent inntrykk sammen med alt det andre i blank sort. Regner med du har noen planer for felg også, eventuelt litt moderat senk?

Du tenker det jeg tenker, sort på detaljer som vil komplimentere  shadow-line delen :)
Noen andre meninger? 

Nyrer er på, blank sort IKKE m5 som du tenker på. 

BF4.png

Og moderat senk står på tapeten , samme gjør kansje nye felger. 
Nå blir det bremser
Lakk av fanger , panser  (grunnet stenspurt)  og spoiler+ underleppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...