danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 10 minutter siden, Gabz skrev: Kan bli bra det! Takk for bildet, klarte ikke finne en E39 med slike på Tror faktisk jeg venter på noe annet skal komme frem pga det bildet, har sett felger passe disse bilene bedre så greit ut men ble så usikker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Bare søk "E39 Alpina Dynamics" så finner du litt danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 3 timer siden, danskiii skrev: Hva tror folket om disse hjula her på bilen? Litt missunelig her nå. Har et svakt hjerte for disse her, ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Dæven sånne felger har jeg sikla lenge på 😁😁 flott bil forresten danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 2 minutter siden, RemyNG skrev: Dæven sånne felger har jeg sikla lenge på 😁😁 flott bil forresten TAkk Men må jo nesten nevne dette bildet er lånt fra Google, dem står ikke i garagen jeg ikke har Driver derimot å dealer med en ang ett sett i 19" og sorte lister, som jeg håper på en grei pakke pris. For såvidt replica hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Selv om det er replika så er de fine så bare satse på på og få de I boks da?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 5 minutter siden, RemyNG skrev: Selv om det er replika så er de fine så bare satse på på og få de I boks da?. Må få meg en god pakkepris først å fremst, så er det få logistikken til å gå i boks med frakt og opphenting men vi ser nå fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 Da ble det visst Alpina Dynamics alikevell :P 19" i 8,5" og 9,5". innpress rundt 20 så burde vel passe greit. Med på dealen fikk jeg også komplett sett med sorte lister, samt fikk tak i nesten komplett sett med shadowline til ruter innvendig og utvendig for litt vekslepenger. Går en stund før jeg får hjul og lister da de blir plassert i stavanger og jeg ikke skal nedover helt med det første. må også få tak i 2 stk dekk i 19" da det er 5 felger men bare 2 med dekk. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Det ble det ja 😁😁 congrats 😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Noen som kan si meg hvilken farge bilen min er utifra VIN eller reg nr? Alså fargenavnet, ikke bare si sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 (endret) Fin bil, bra med flere E39'er på forumet. Fargenavnet ditt er: Aspensilber metallic (339). Endret August 19, 2016 av osteper danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 On 8/19/2016 at 15.33, osteper skrev: Fin bil, bra med flere E39'er på forumet. Fargenavnet ditt er: Aspensilber metallic (339). Takk for hjelp Noen som vet om jeg må\bør godkjenne ombygg til manuell kasse, eller er det bare å kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 Noen som har rimelige fjører eller coilovere for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 7 timer siden, danskiii skrev: Noen som vet om jeg må\bør godkjenne ombygg til manuell kasse, eller er det bare å kjøre på? Vel så krever SVV mye rart, men akkurat det å bygge om fra automat til manuell eller motsatt mener jeg er fritt fram for å utføre. danskiii og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Jeg har begynt å fundere på frontlyktene på bilen. Er prosjektor på hovedlys og syns ikke det lyser noe særdeles bra med halogen pærer i det hele tatt, samt AE lyser EKSTREMT dårlig.. Burde jeg gå etter bedre pærer til AE og hovedlys, eller bare skifte til originale pre-face hovedlykter? i så fall med hvilken farge på blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå