RF91 Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Kjenne ein kar her i bygda so ha ein svart 1M skjønna du Han hadde den faktisk med seg frå Sogn og ned til Rudskogen på E30Meet no i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Han som hadde den før meg holdt til nær Trondheim og heter Tom Erik. Er det han..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Her har du ett alternativ, Alf Johan - blank (!) ///M3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Nå, Saltkjelen skrev: Her har du ett alternativ, Alf Johan - blank (!) Ser ut til å helle mot blank ja...men har ikke bestemt meg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Jeg har tre sorte 1M på min lille uoffisielle liste, men har ikke registreringsnummeret på den siste (de to andre er BT20 og BS24). Vil tro du har den med BT20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 28 minutter siden, awt skrev: Jeg har tre sorte 1M på min lille uoffisielle liste, men har ikke registreringsnummeret på den siste (de to andre er BT20 og BS24). Vil tro du har den med BT20? Stemmer. BS24 har jeg også. Pluss en til som jeg får mer info om. Da er det hvertfall 3 sorte i landet. Fortsatt mindre enn hvit og valencia orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Jeg har fire hvite og fire oransje med skilt. Vet det finnes en god del hvite til, og et par-tre oransje. Har fem nummer på biler nye i Norge, men mener på det finnes åtte(?) Om du har noen skiltnummer til meg må du bare sende en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Det er 5 Valencia hvertfall... sender deg liste ikveld med de jeg har. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 20 timer siden, ///M3 skrev: Hei alle sammen. Trenger litt input fra folket her.... Greier ikke helt å bestemme meg ang. detaljer på bilen. Funker matt carbon mot blank svart...? Yes or No...? M2 har matt/ulakkert karbon, M3/M4 har lakkert, mye mer premium med lakkert karbon syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 gode gud jeg kunne tenkt meg en oransj jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 24 minutter siden, Freakshow skrev: gode gud jeg kunne tenkt meg en oransj jeg! Løp og kjøp davel http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79668744&fks=79668744 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 On 17.8.2016 at 22.15, ///M3 skrev: Løp og kjøp davel http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79668744&fks=79668744 hadde man bare hatt råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Spørsmålet er om du vil ha en pen bil eller en tøff bil. Blank diffuser = pent Matt diffuser = tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 21 timer siden, Basse Lusk skrev: Spørsmålet er om du vil ha en pen bil eller en tøff bil. Blank diffuser = pent Matt diffuser = tøft Ja takk,begge deler...he he Får gå noen runder med meg selv og bestemme meg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå