Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Gorg skrev:

Rimelig hissig nå 😈

Helt enig, Gorg 😁 Likte aldri fronten på X6en med M Sport fangeren, den måtte jeg virkelig gjøre noe med. Ble veldig fornøyd med den nye diffuseren også. Litt vanskelig å få frem rillene på diffuseren med et mobilkamera 

Endret av Fahad
Skrevet
1 time siden, Torek skrev:

Knallbra!! Hva kostet egentlig denne frontfangeren? :-o

Takk for det 😀 Den kostet 15 250,- med 20% rabatt, lakkering og montering kommer selvfølgelig i tillegg 

Skrevet

Denne har gått meg hus forbi, Fahad! Gratulerer så mye med vanvittig kul X6, og LCI-utgaven med LED hovedlys er helt fantastisk. Standardfangeren til X6 er direkte kjedelig, men Performance-fronten er ikke annet enn prikken over i´en. :)

Skrevet

Dette ble meget pent, to flotte oppgraderinger! Rektangulære endestusser og bort med skiltholderne nå, så vil det heve seg enda mer :) 

Skrevet
38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Denne har gått meg hus forbi, Fahad! Gratulerer så mye med vanvittig kul X6, og LCI-utgaven med LED hovedlys er helt fantastisk. Standardfangeren til X6 er direkte kjedelig, men Performance-fronten er ikke annet enn prikken over i´en. :)

Takk for det, Lasse. Standardfangeren var det som irriterte meg mest på denne bilen, fant ingen andre løsninger enn å kline til med Performance fangeren 😀

Skrevet
10 minutter siden, Walkabout skrev:

Dette ble meget pent, to flotte oppgraderinger! Rektangulære endestusser og bort med skiltholderne nå, så vil det heve seg enda mer :) 

Takk 😀 Endestusser ble bestilt i dag og skiltholderne må også fjernes ja 😀 Har også bestilt Performance sidefinner 

viewimage.jpg

Skrevet

Gleder meg til å se ferdig resultat! Funnet ut hva du vil/skal gjøre med sideskjørtene på bilen? :) X6M har jo en veldig delikat løsning her, vet ikke hvordan det er å kombinere med standardfangerne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...