Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

X6en din er magisk, men en F80 M3 (spesielt med CP-felgene) er noe av det grommeste BMW leverer nå om dagen. Så fremt M3en har skinntrukket dashbord og er ålreit utstyrt sier jeg kjør på (all den tid du vil bruke mer penger på bil og ikke eiendom :D).

Forresten trasig med støtfangeren, men når jeg har vært på Metro på dagtid blir jeg ikke overrasket over de lavpannede pensjonistene som kjører rundt i blinde der. Det kryr jo av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du selger X6, den ble bare helt perfekt!

Men F80 er et annet beist! Sykeste jeg har kjørt! Eller M6 cab er vel det, men M3 F80 er spinnvilt! 

Chassiset er så vannvittig stivt at du føler ikke at bilen krenger noe når man presser den i svinger! Nå har jeg ikke tynt den på noe måte. 

F80 er faktisk bredere enn F82, da hjulbuene stikker mer ut. Også har man grei plass til barnestoler bak, uten at jeg vet hvor gamle kidsa dine er :) 

Er det noe konkret du lurer på bare send meg pm så skal jeg spørre min bror :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

X6en din er magisk, men en F80 M3 (spesielt med CP-felgene) er noe av det grommeste BMW leverer nå om dagen. Så fremt M3en har skinntrukket dashbord og er ålreit utstyrt sier jeg kjør på (all den tid du vil bruke mer penger på bil og ikke eiendom :D).

Forresten trasig med støtfangeren, men når jeg har vært på Metro på dagtid blir jeg ikke overrasket over de lavpannede pensjonistene som kjører rundt i blinde der. Det kryr jo av dem..

Når det gjelder utstyr, så tror jeg ikke den er topputstyrt. Skinntrukket dashbord er jeg ganske sikker på at den ikke har, men interiøret var utrolig fin. Lyse seter og alt annet er sort. Det tilbudet jeg har fått er egentlig litt pga kjennskap, og fordi jeg er villig til å handle bil hos dem for andre gang. Vil savne X6en hvis jeg evt bytter, men jeg tror det er lurt å bli kvitt den nå før jeg taper penger på den. En M3 kan vel ikke ha dårligere komfort enn en F10?

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Synd du selger X6, den ble bare helt perfekt!

Men F80 er et annet beist! Sykeste jeg har kjørt! Eller M6 cab er vel det, men M3 F80 er spinnvilt! 

Chassiset er så vannvittig stivt at du føler ikke at bilen krenger noe når man presser den i svinger! Nå har jeg ikke tynt den på noe måte. 

F80 er faktisk bredere enn F82, da hjulbuene stikker mer ut. Også har man grei plass til barnestoler bak, uten at jeg vet hvor gamle kidsa dine er :) 

Er det noe konkret du lurer på bare send meg pm så skal jeg spørre min bror :) 

Tusen takk for god informasjon, Gorg. Hvordan syns du den var komfort messig? Har en datter på 4 år og en på 1 år, men det er svært sjelden de sitter i min bil. Han kunne skaffe en i blå eller svart. Hvit vil jeg egentlig ikke ha selv om det også ser veldig fint ut 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode innbyttetilbud dukker ikke opp hver dag, så jeg hadde benyttet sjansen hvis jeg var i dine sko. 

F80 er rått, og hvis du mot formodning skulle bli misfornøyd med den, så har du i det minste prøvd hvordan det er å eie en M-bil. Det er det ikke alle som er så heldige at de kan si. Peis på, sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fahad skrev:

Tusen takk for god informasjon, Gorg. Hvordan syns du den var komfort messig? Har en datter på 4 år og en på 1 år, men det er svært sjelden de sitter i min bil. Han kunne skaffe en i blå eller svart. Hvit vil jeg egentlig ikke ha selv om det også ser veldig fint ut 

Bare hyggelig! :) 

Funker nok fint med to små i den bilen! Men er jo litt bråk fra eksosen så spørs hvordan de syns det er på langtur. Går jo an å ha den i komfortmodus så er det ganske stille.

I forhold til min forrige e91 med msport understell er den noe stivere, men det er ikke for stivt. Bør jo ha en med adaptivt understell om du ikke skal senke ytterligere, for da kan du justere litt på hardheten. 

Broren min bruker den som daily driver i Oslo, og er svært fornøyd med den. Men han syns det var litt mye dekkstøy, så han hadde den innom Nautiluz for å støydempe den litt bedre. Også har han fjernet kunstig motorlyd fra høyttalerne.

Noe jeg syns er ganske festlig er når den er i sport+ modus og turboen kjører på 120.000 omdr (mener jeg å huske), så er den klar med full kraft med en gang! Antilag kalles det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Waterhouse skrev:

Gode innbyttetilbud dukker ikke opp hver dag, så jeg hadde benyttet sjansen hvis jeg var i dine sko. 

F80 er rått, og hvis du mot formodning skulle bli misfornøyd med den, så har du i det minste prøvd hvordan det er å eie en M-bil. Det er det ikke alle som er så heldige at de kan si. Peis på, sier nå jeg!

Ja du sier noe der. De kjøper X6en tilbake for like mye som jeg kjøpte den for, og M3'en får jeg langt under enn de som ligger ute på Finn.no. De vet at de får solgt X6en uten problemer.. den skiller seg totalt ut og har ikke gått mer enn 72 000 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorg skrev:

Bare hyggelig! :) 

Funker nok fint med to små i den bilen! Men er jo litt bråk fra eksosen så spørs hvordan de syns det er på langtur. Går jo an å ha den i komfortmodus så er det ganske stille.

I forhold til min forrige e91 med msport understell er den noe stivere, men det er ikke for stivt. Bør jo ha en med adaptivt understell om du ikke skal senke ytterligere, for da kan du justere litt på hardheten. 

Broren min bruker den som daily driver i Oslo, og er svært fornøyd med den. Men han syns det var litt mye dekkstøy, så han hadde den innom Nautiluz for å støydempe den litt bedre. Også har han fjernet kunstig motorlyd fra høyttalerne.

Noe jeg syns er ganske festlig er når den er i sport+ modus og turboen kjører på 120.000 omdr (mener jeg å huske), så er den klar med full kraft med en gang! Antilag kalles det

 

Det med utstyr får jeg greie på i morgen, men jeg regner ikke med at den har masse utstyr. Selgeren mente at den hadde litt mer enn det vanlige. Han skal sjekke ut en i svart også, men tror det kan bli tøft med den blå fargen 😀 Jeg kommer nok til å senke den etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...