awt Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Man kommer seg nok både rundt baner og til butikken med de aller fleste dekk, men den dagen man plutselig må ta en unnamanøver eller bråbremse for et eller annet kan det ekstra grepet eller de få meterene kortere bremselengde et premium-dekk gir kontra et budsjett-dekk være avgjørende for utfallet. StigJ, uglefossen og Magnus. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 På 26.4.2019 den 19.30, awt skrev: Man kommer seg nok både rundt baner og til butikken med de aller fleste dekk, men den dagen man plutselig må ta en unnamanøver eller bråbremse for et eller annet kan det ekstra grepet eller de få meterene kortere bremselengde et premium-dekk gir kontra et budsjett-dekk være avgjørende for utfallet. Kanskje det kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 I går fikk jeg montert noen H/K diskanter donert av AWT. Dette løftet lydbildet en god del, og det ble mye bedre lyd i bilen. Kjapp oppgradering. Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 kjekk oppdatering. Var det standarddiskanter der fra før eller ingenting? Hva slags system har du fra før? Helt basic eller HiFi? Må si de felgene passet godt til bilen. Et meget pent løft fra de originale felgene du hadde til sommerbruk. Falt aldri i smak hos meg de. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 47 minutter siden, StigJ skrev: kjekk oppdatering. Var det standarddiskanter der fra før eller ingenting? Hva slags system har du fra før? Helt basic eller HiFi? Må si de felgene passet godt til bilen. Et meget pent løft fra de originale felgene du hadde til sommerbruk. Falt aldri i smak hos meg de. Jeg hadde ingen diskanter der i fra før så mener jeg har helt standard anlegg. Nå må jeg bare få montert noe Idrive. Ja, veldig fornøyd med felgene. Syns de var tøffe de jeg hadde tidligere også, men syns disse løftet bilen noen hakk og gjorde den litt mer moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 De gjør seg ihvertfall bedre der enn på en hylle i garasjen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 (endret) Ble ikke så verst det gitt! De 18” du har fra før, skal de selges de da? Synes i utgangspunktet de er noen av de fineste felgene til X1. Endret Mai 3, 2019 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 5 timer siden, papertiger skrev: Ble ikke så verst det gitt! De 18” du har fra før, skal de selges de da? Synes i utgangspunktet de er noen av de fineste felgene til X1. De er solgt ja. Jada, fine felger. Men var litt klare for nye nå😊 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå