Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Mulig bare ser sånn ut på bildene, men hadde vurdert noen litt svakere led skiltlys :) synst ikke det er så fint når skiltlysene lyser opp hele bakken.

Min lille erfaring med biltema sin oransje sotapray er at den blir lett matt :( har oransj folie selv på ryggelysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Freakshow skrev:

går du for full orginal look? ^^

blir en del penere med orginalt luftfilter i motorrom ja! men tøffere luft med kon filter :P

Egentlig ikke men må ha bilen til det "obligatoriske e36" i mine øyne. Haha.. clean og fin med senk felger og andre større planer seinere. :) 

Ja sant det men vill ha ryddig motorrom så da vill jeg heller ha det orginalt. :)Har uansett nok lyd fra eksosen! :D 

21 minutter siden, hsd skrev:

blitt bra :) du skulle hatt det m-tech grill gitter istedet for m3. både tøffere og originalt.

Tusen takk du! :) Har faktisk hatt tanken men glemt det litt vekk. Kan teste fra fetter sin bil seinere en tid å se hvordan det blir. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, williamwiers skrev:

Mulig bare ser sånn ut på bildene, men hadde vurdert noen litt svakere led skiltlys :) synst ikke det er så fint når skiltlysene lyser opp hele bakken.

Min lille erfaring med biltema sin oransje sotapray er at den blir lett matt :( har oransj folie selv på ryggelysene.

Det er også mulig. Må se engang i dagslys først. :P 

Skiltlysene skal byttes til orginale halogen isteden da jeg føler led blir litt for nytt for bilen egnt. De erstattes nok med gule som er svakere. :-) 

Hmmm... kanskje jeg bare kjøper en ny lykt til om det er fargeforskjell. Får se litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frode D skrev:

Etter å ha sett helheten med oransje blinklys så må jeg dessverre si at jeg syns det ser mye finere ut med hvite blinklys i kombinasjon med den lakken.. :-k 

 

7 timer siden, danskiii skrev:

Enig med Frode der, tar seg best ut denne med hvite blinkers. :) 

Ser ut som du har vel hvitt lys i frontlysene også, er det ettermontert xenon?

Jeg er egentlig ganske fornøyd selv. Men vi får da se med tiden, kanskje jeg prøver med hvite seinere for å se engang. :) 

Men tror den blir med oransje en stund fremover :) 

Danskiii: det er ikke noe xenon på denne men tror heller hvite pærer bare. De er nok ikke så sterke som de ser ut som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom bilde med siste baklykt også montert! Må bare si at jeg synes det løftet utseende på bilen veldig i mine øyne :shock:

Fikk mer farge på bakenden, samt det oransje synes jeg går veldig godt mot den rød fargen på bilen. Jeg stemmer for å gi bort/selge de hvite og beholde de oransje ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Carlsius skrev:

Der kom bilde med siste baklykt også montert! Må bare si at jeg synes det løftet utseende på bilen veldig i mine øyne :shock:

Fikk mer farge på bakenden, samt det oransje synes jeg går veldig godt mot den rød fargen på bilen. Jeg stemmer for å gi bort/selge de hvite og beholde de oransje ;)

 

 

Tusen takk Sondre. 

Jeg er veldig enig med deg, Jeg foretrekker heller disse lyktene enn de andre hvite. Derfor vill disse bli beholdt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye som skjer med bilen for dagen da jeg starta på ny jobb på onsdag. 

Men Bmwen blir ikke glemt selvom jeg jobber på et annet merke verksted. Gøy å se at det ikke bare er meg som kjører bimmer på jobben! :D 

Om jeg har litt tid til overs i helga kommer jeg til å bytte klimareim og dynamoreim. :) 

God helg allesammen! 

20161125_110901.jpg20161125_110846.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...