Enes Yakici Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 På vei til dyreparken i Kr.Sand Deilig å kjøre litt gammel bimmer igjen. lagunilla, Bendik Kjellevold, Peak og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 Denne nydeligheten får kanskje ikke fullført planene sine... er på utkikk etter bolig å trenger da desverre egenkapital. Legger den ut for salg nå for å sjekke intresse. Jeg håper neste eier passer like godt på bilen som det jeg har gjort/ prøvd å gjøre med den. Veldig trist at denne må vike men sånn er det bare.. håper på å komme tilbake sterkere med en M3 Legger ut anonsen snart å den vill bli delt her. Prisen på bilen blir ikke noe inntjening, Jeg forlanger kun det jeg har gitt for den + det jeg har brukt. Jeg taper sikkert også men det bryr jeg meg lite om.. Har prøvd å lage en anonse med maaange bilder for å ikke sjokkere om noe de ikke veit om seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98910238 Link til anonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 lykke til med salg! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 3 timer siden, Enes Yakici skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98910238 Link til anonsen.. Mye bilder hvertfall! Jeg ville byttet det knuste glasset og fått godkjent coiloverne, så gir bilen et enda bedre inntrykk😊 Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 23 minutter siden, Freakshow skrev: lykke til med salg! Tusen takk 17 minutter siden, Hawkon88 skrev: Mye bilder hvertfall! Jeg ville byttet det knuste glasset og fått godkjent coiloverne, så gir bilen et enda bedre inntrykk😊 Ja ville ha med mange bilder Bedre med for mye enn for lite. Skal faktisk prøve å få den byttet. Har så lite tid til bil for tiden.. egentlig er det bare en halvtimes jobb! Skal også prøve å få godkjent coilsa men har som sagt ikke så mye ekstra tid om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Lykke til med salg ja, er en veldig pen E36 Vil tro den ryker ganske fort! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Dumt du må selge, men fullt forståelig! Håper du får en pris du er fornøyd med Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 12 timer siden, Gabz skrev: Lykke til med salg ja, er en veldig pen E36 Vil tro den ryker ganske fort! Tusen takk! Ja tror det burde være mye bil for pengene her. 9 timer siden, DanielStance skrev: Dumt du må selge, men fullt forståelig! Håper du får en pris du er fornøyd med Ja over til bolig så da er jeg desverre nødt. Tusen takk, Det håper jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 2, 2017 Forfatter Share Skrevet September 2, 2017 Da var denne herligheten solgt til en ung kar oppe i Ålesund... Håper han tar vare på den da jeg synes denne er nydelig. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Gratulerer! Var veldig pen, ja Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 2, 2017 Forfatter Share Skrevet September 2, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer! Var veldig pen, ja Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Nyeste forum av bilen. Eiger nr2. Etter deg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå