Eminent Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 (endret) 5 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Du har ikke vurdert tynnveggede eksoshaler, halene blir liksom mye større utseendemessig enn de du har nå? Det er planen har tenkt å ha svarte tynnveggede. Men har Litt viktigere ting å bli ferdig med først. Så har ikke hengt meg opp i eksoshalene enda. Hehe Endret Mars 26, 2017 av Eminent Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 Bestilte High kick performance spoiler nå Håper den kommer kjapt som f! Hehe bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Fikk montert den gamle front leppa i dag ble så nakent uten. Hehe var også innom BMW og bestilte nye spyledeksler i front fangeren. Klarte å ødelegge de når jeg demonterte fangeren ! Og den beste NYHETEN er at felgene er ferdig lakkert. !! hentes i morgen etter jobb !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Du må få ordna deg eit ordentlig skilt framme. Slik Mikke Mus-opplegg passa ikkje inn på ein slik bil Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 2 timer siden, RF91 skrev: Du må få ordna deg eit ordentlig skilt framme. Slik Mikke Mus-opplegg passa ikkje inn på ein slik bil Først og frems så er det et gammelt skilt, helt nedslitt. Liker ikke de store men har det alltid med i bagasjen i tilfelle vegvesen politi sier noe. Mikke mus opplegg ? Javel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 2 timer siden, RF91 skrev: Du må få ordna deg eit ordentlig skilt framme. Slik Mikke Mus-opplegg passa ikkje inn på ein slik bil Her er store kontra små skilt på min. Personlig synes jeg de små skiltene ser mye mye bedre ut men selvfølgelig har litt med hver enkelts smak å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Sett på normalt skilt. Det lille ser ulovlig, bulkete og feil ut. Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 (endret) Få deg lovlig skilt, idiotisk bot å få det der Pluss ser bedre ut med stort Fest med magnet eller borrelås så kan du ta av når du tar bilder Endret Mars 28, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 53 minutter siden, sluquet skrev: Sett på normalt skilt. Det lille ser ulovlig, bulkete og feil ut. Tøff bil! Takk takk Tingen er at det "normale" skiltet mitt er mye mer bøyd og bulkete enn det lille der. Og jeg har Bestilt nytt "lite" skilt. Synes det store dekker for mye av fangeren. 46 minutter siden, danskiii skrev: Få deg lovlig skilt, idiotisk bot å få det der Pluss ser bedre ut med stort Fest med magnet eller borrelås så kan du ta av når du tar bilder Jeg har borrelås Liker de små best, men ja er enig at det er kjipt å få bot for skiltet. Heheh .... får se må vel ned på biltilsynet å bestille et nytt "vanlig" skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 felgene er ferdig ! Fikk tilsendt bilde av lakkerer ! Ble sinnsykt fett ! Gleder meg å sette de på i morgen danskiii, RF91, Magnus. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Dette blir bra! Men er det lodd på ytterkanten på den nærneste felgen? Eller bare ser det slik ut? Ser ut som lakkerte lodd der for meg ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 1 time siden, danskiii skrev: Dette blir bra! Men er det lodd på ytterkanten på den nærneste felgen? Eller bare ser det slik ut? Ser ut som lakkerte lodd der for meg ihvertfall.. Er ikke lodd, det står "VOSSEN" danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 2 minutter siden, hanzhe skrev: Er ikke lodd, det står "VOSSEN" Ja se der, så feil tok jeg hehe wooops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 (endret) Er spent på å se fargekombinasjonen på bilen! Fikk du bestilt nytt skilt av SVV, i lite format?? Det lille skiltet ser bedre ut i størrelse, men for min del er det noe som skurrer nor det er feil "font" på teksten. Endret Mars 29, 2017 av Frode D Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 14 timer siden, Eminent skrev: Her er store kontra små skilt på min. Personlig synes jeg de små skiltene ser mye mye bedre ut men selvfølgelig har litt med hver enkelts smak å gjøre Nå er jo slike ting en smakssak, så liker du det best så må du jo få lov til å ha det lille selv om armen til loven ikke samtykker Men min mening er at stort skilt ser mest riktig ut. Blir alt for tomt rundt med det lille. Men det er min smak Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå