Djwik Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 (endret) Jeg har vert på handle tur igjen å klart å skaffe meg nok en bil 🤑 Denne gangen en e46 touring facelift med den velkjente n42b20 motorn som egentlig ingen liker noe serlig kjøpte bilen av m520 her på forumet som har hatt denne i skjul i en liten stund bilen er stahlblau met noe skade på høyre side så behøver begge side dører der etterhvert men først skal jeg få den til å gå riktig bilen har en missfire mulig på nr 3 syl håper på at det er bagatel coil,plugg etc.. Pluss litt andre små ting som må utbedres dette kommer siden tok en liten snap på veien flere bilder kommer luskende etterhvert når det ikke er mørkt ute Endret Juli 9, 2017 av Djwik Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Må følge med her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2016 Benyttet meg av søndags kvelden på å feilsøke litt på motor diagnosen ga missfire syl 3 men etter ha tatt komp tester å sjekket dyser og byttet om på coiler fant jeg til slutt feilen ved å bytte om coilen fra syl 1 til syl 4 og omvendt og da flyttet feilen seg til nr 1 så i mårra blir det å kjøpe 1 ny coil og 4 nye tennplugger da de var gamle å stygge blei vist bytte for 120 000 km siden så er på tide nå Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Du har kontrollen ser jeg 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2016 Jeg forsøker i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Nice Blir sikkert bra når du får fiksa den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Digg med enkelfiks da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2016 Idag har jeg fått kjøpt 1 ny coil og 4 nye plugger riktig nok på Biltema da det var lager vare og billigst i dag men det funker å det er det viktigste motor går jevnt på alle fire ikke no tok en prøve tur nå og alt fungerte bra gamle plugger gått sine mil Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 Har kjørt litt med bilen og merket litt forskjellig feil hjullager bak er dårlig(fulgte nytt med bilen) kupévifta er dårlig den kommer å går og har ulyd på lav fart så den og viftemotstand skal byttes clutchen begynner å bli slitt siden pedal følsen er kort og den tar langt ute Bremse pedal er også litt hard mistenker bkf evt vakuum lekkasje til bkf kan være andre ting også har ikke hatt den i bukk enda men motor funker bra til å være n42b20a og har godt 288000 stortsett godt som pendler bil mellom Vestfold å Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2016 I dag har jeg fått gjort litt på bilen bla byttet hjullager på venstre side bak det var rimelig dårlig å greit rusta måtte presse ut driv Aksel med 14ton for å få den ut hydraulisk presse verktøy fra SM produkter er gull verdt å ha gammelt lager På vei sammmen igjen underveis bilder er det ikke tid til hadde tengt å bytte bak potta på bilen men blei til å sveise den som var på bilen da det ikke var så ille og da sparte jeg noen tusen lapper på å slippe å kjøpe ny blei ikke så vakkert men blei tett og funksjonelt så det varer nok bilens levetid Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 Har i dag vert på bilia tønsberg å bestilt time(r) til airbag feilen jeg har fått brev om på mine 2 BMW-er selfølgelig en garanti greie fra BMW er vist airbagen i rattet og passasjer airbagen på e46 tror jeg også har jeg en 02 525dat som også skal inn for samme så dette blir 19 og 20 januar også kom koed deler i dag blei bestilt i nyttårs helgen blei sendt fra Oslo i dag tidlig og var hos meg i ettermiddag å det er effektivitet fra posten synes jeg bestilte håndbrekk vaiere, høyre bærearm, bakre fôringer foran, topp deksel pakning, vifte motstand, stabstag foran og br klosser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 åh! her er grom vogna ja! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Liker tråder som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå