kaffenons Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Kan noen se hvilken stereo dette er? Det ser ut som det er 2 høyttalere bak på siden, og det finner jeg ikke igjen her. Jeg skal kontakte selger og stikke å se på denne har jeg planer om: Bmw 325 E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Oversikten din er for e90. e92 har en annen høyttalerplassering, så det kan være hvilken som helst unntatt den minste, da det er diskanter bak her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 44 minutter siden, awt skrev: Oversikten din er for e90. e92 har en annen høyttalerplassering, så det kan være hvilken som helst unntatt den minste, da det er diskanter bak her. Ok, det er jo en fordel da, siden jeg har lest at den minste ikke er noe særlig. Jeg tror jeg leste noe om det er bedre å oppgradere også når det ikke er den minste pakken. Men man må prøve først for å finne ut hvordan det er før man begynner å tenke på å oppgradere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Hvis du kan få tak i chassisnummeret kan du finne ut alle utstyrskoder som bilen har. De syv siste skrives inn i eks hos bimmer.work eller søk opp bmw vin decoder. I Norge får man opp chassisnummeret i vegvesen appen, er det noe slikt i Sverige? Evt hør med selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 (endret) On 14.12.2016 at 10.42, Gorg skrev: Hvis du kan få tak i chassisnummeret kan du finne ut alle utstyrskoder som bilen har. De syv siste skrives inn i eks hos bimmer.work eller søk opp bmw vin decoder. I Norge får man opp chassisnummeret i vegvesen appen, er det noe slikt i Sverige? Evt hør med selger. Det finnes! https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb Denne har S676 Hifi Vehicle information VIN WBAWB31040P082288 Type code WB31 Type 325I OL (EUR) E series E92 () Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine N52K Displacement 2.50 Power 160 Drive HECK Transmission MECH Colour MONTEGOBLAU METALLIC (A51) Upholstery LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE) Prod.date 2007-01-02 Vehicle options S1CA Selection of COP relevant vehicles S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S2KE BMW light alloy wheel, V-spoke 188 S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S470 Isofix-System S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AE Armrest front, retractable S4AT Interior trim finishers black high-gloss S507 Park Distance Control (PDC), rear Vehicle options S521 Rain sensor S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S563 Light package S663 Radio BMW Professional S676 HiFi speaker system S761 Individual sunshade glazing P7RR Dynamic Package P7RS Package Comfort S842 Cold-climate version S850 Dummy-SALAPA S863 Retailer Directory Europe S885 On-board vehicle literature Swedish S8SP Control unit COP Vehicle options S9AA Outer skin protection Vehicle options S255 Sports leather steering wheel S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S522 Xenon Light S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Endret Desember 15, 2016 av Marius2002 defekt link Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Fordel med N52 kontra N53 er at det finnes kompressor/turbokit til den. Mener ESS har, og da går den enda bedre! Så om du går for denne så er det mulighet å hente ut litt mere juice Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Veldig bra hjelp folkens Jeg har kontaktet forhandleren, prøvde meg på 125k sek, kanskje å håpe på litt for mye Jeg venter fortsatt på svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Da har jeg kommet en til på blocket som er til vurdering. Jeg har fått ordnet med finans, så nå er jeg snart klar for action. Håper å få ordnet det før jeg skal til Norge, hjem til jul. Det er denne det er snakk om: Bmw 325i E90 Info om bilen: Spoiler BimMer.Work Vehicle Identification Number WBAPH31010E125368 Type PH31 Model 325i Ul - EUR Development Code E90 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N53 Displacement 3.00 Power 160 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Titansilber Metallic - 354 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant REGENSBURG Production Date 2009-02-05 Standard Equipment 1CB Co2 Content Co2 Umfang 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2KU Alloy Wheels V-spoke 285 Lm Raeder V-speiche 285 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7RR Dynamics Package Dynamic Paket 7RS Comfort Package Comfort Paket 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 8SP Cop Control Cop Steuerung 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur Denne har 3 liters motor, og er noe billigere, men mangler vinterfelger/dekk. Forhandler snakket om brukte vinterdekk som han kunne sette på, det høres nå litt snålt ut i mine ører. Men 17" sommerfelger kunne jo vært fine på vinter da. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 325i med 3L er jo en kurant bil sånn sett, Mosselman innsug og remap så er du på samme ytelse som 330i. Det eneste du ikke får er vel at 330i har større bremser fra fabrikk. Du kan jo også vente over nyttår med å importere, kan hende det er noen tusenlapper å spare på engangsavgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 13 timer siden, kaffenons skrev: Da har jeg kommet en til på blocket som er til vurdering. Jeg har fått ordnet med finans, så nå er jeg snart klar for action. Håper å få ordnet det før jeg skal til Norge, hjem til jul. Det er denne det er snakk om: Bmw 325i E90 Info om bilen: Reveal hidden contents BimMer.Work Vehicle Identification Number WBAPH31010E125368 Type PH31 Model 325i Ul - EUR Development Code E90 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N53 Displacement 3.00 Power 160 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Titansilber Metallic - 354 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant REGENSBURG Production Date 2009-02-05 Standard Equipment 1CB Co2 Content Co2 Umfang 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2KU Alloy Wheels V-spoke 285 Lm Raeder V-speiche 285 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7RR Dynamics Package Dynamic Paket 7RS Comfort Package Comfort Paket 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 8SP Cop Control Cop Steuerung 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur Denne har 3 liters motor, og er noe billigere, men mangler vinterfelger/dekk. Forhandler snakket om brukte vinterdekk som han kunne sette på, det høres nå litt snålt ut i mine ører. Men 17" sommerfelger kunne jo vært fine på vinter da. Fin bil det der. Hvis du får noen fine 19" felger på sommern så blir den veldig bra. Som det ble skrevet over så vil en Performance Pack fra Mosselmann gi meget gode ytelser. Har det på min bil, morsom å kjøre 😎 Den hadde kjørt veldig kort også 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 Da har det blitt bilkjøp, Bmw 325i E90 LCI. Rakk akkurat å handle før jeg stikker hjem til jul i morgen. Bilen syns jeg ser bra ut, og den er veldig fin å kjøre. Eneste jeg fant var steinsprut på panser og sprekkdannelser på støtfanger bak. Den ser strøken ut innvendig. Det var plussgrader og bare veier i Sverige i dag, så jeg kjørte hjem på sommerdekk. Det var ikke med vinterdekk, så det blir neste avgjørelse og ta. Vurderer å bruke 17" 285 Bmw felger som sommerdekkene står på til vinterdekk, og kjøpe nye sommerfelger, men må bestemme meg for størrelse på sommerfelgene da. Eneste felgene som jeg vet om som er litt sånn "må ha" er 230 style 19". Det er selvsagt mange andre felger som jeg syns er fine, men det er de som tiltaler meg mest nå, eneste er at jeg er usikker på 19". Det jeg kan si er at jeg syns bilen var veldig behagelig å kjøre, hadde forventet mer "ubehag" pga M-sport suspension (kode 704 noen poster lenger opp). Forhandlerbilde: StigJ, Marius2002 og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Gratulerer med kjempefin bil som har helt riktig motor Siden du har M-sportunderstell fungerer 19" godt, så der er det bare å kjøre på! Steinsprut og mindre urenheter i lakken må man regne med på alle brukte biler... @papertiger her inne har vel de Style 230 på sin E91 og de sitter som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 (endret) 54 minutter siden, Marius2002 skrev: Gratulerer med kjempefin bil som har helt riktig motor Siden du har M-sportunderstell fungerer 19" godt, så der er det bare å kjøre på! Steinsprut og mindre urenheter i lakken må man regne med på alle brukte biler... @papertiger her inne har vel de Style 230 på sin E91 og de sitter som et skudd! Takker Er vel ikke kjempeoverasket over at anbefalingen er 19", har fått inntrykk av at det er det som gjelder her inne. Så jeg får bruke julen til å spekulere litt, det er jo mye moro som kan gjøres, men jeg får ta en ting om gangen, felger først. Edit: Jeg har sett på andre forum at folk mener at 19" ikke passer uten å senke bilen. Jeg forstår det ikke, men hva mener dere? Det er uansett ikke aktuelt for meg. Endret Desember 20, 2016 av kaffenons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Du har M-sport understell(704), så bilen din er allerede lavere enn standard. Her vil 19" passe fint! Jeg kjører 18" på min E91, den er uten M-sportunderstell da det ikke fantes på xDrive-modeller. Jeg er litt av samme oppfatning at 19" krever litt senk/M-sport understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Grattis med ny bil! Ville ha gått for 19" på sommer. Blir litt ekstra stivt og fortsatt komfortabelt å kjøre med. Men hold deg unna runflat dekk. Har 18" på vintern og synes det er greit Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå