Trønderboy Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Hei Har en bmw f11 2013 mod som det skulle ha blitt ettermontert dab i, hørte på pris på et bmw verksted og de skulle ha 22 tusen for og ettermotere dab, så da lurer jeg på om det finnes en annen måte og gjøre dette på son at det skjer orginalt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Det er ingen andre måter å gjøre det på om man vil det skal se/oppleves originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderboy Skrevet Januar 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2017 Vist du velger og gå for og ikke få det orginalt da? Vill ikke akkurat betale 22 tusen for og få dab altså når jeg kan gjøre det for halve prisen og det ser nesten like bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 (endret) Finner svar på det meste i den alleredet, klistrede tråden: Endret Januar 5, 2017 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Pen pris på headuniten i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Ser ut som du sparer ca 6k på å montere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 1 time siden, awt skrev: Pen pris på headuniten i det minste. Ja, prisen var igrunn ikke så gal. Dette gjøres også skikkelig, slik det burde gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 Du kan kanskje spare litt på å få gjort jobben utenfor Norge, hvis du først skal ha det gjort hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 Jeg er ganske sikker på at BMW norge har bedre priser på dette enn andre land da norge har forvandlet frem gode priser på dette siden vi er en av få land med dab i fullt virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderboy Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Dette er noe jeg kommer til og gjøre på bil. Jeg vill ha det orginalt og jeg tror det blir litt lettere og selge bilen da det ser orginalt ut Snakket med alle bmw forhandlere hær oppe i Trondheim og de fleste skulle ha nesten det samme, var ikke store pris forksjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Selv om det veldig kostbart, hadde jeg selv ikke vært i tvil om hva jeg hadde valgt. Det finnes ingen uoriginale løsninger som er i nærheten av å gi deg det samme. I tillegg tror jeg dette nesten er penger du vil få igjen ved evt. salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå