Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 (endret) Long time no see.! Tenkte jeg så smått skulle presentere en av mine to nye kjøretøy på BMW-fronten fra sist jeg sjekket inn her. Noen har kanskje fått med seg prosjektet mitt, men det er satt på vent til jeg får opp garasje så jeg får holde på i fred. Over til topic: Mitt nyeste tilskudd i BMW-rekka er en Norsksolgt 320i 4-dørs. Denne runda jeg 72.000km på rundt juletider. En alt i alt meget godt holdt bil, om jeg får si det selv. Han som kjøpte bilen ny hadde den frem til 95, da han gikk bort. Enken (?) tok over og hadde den en liten stund før mest sannsynlig en datter hadde den til 2015. Hun byttet den inn hos Toyota i Skien, og der ble den solgt videre til han jeg kjøpte av. Fikk sett på bilen under Oslo Motorshow i fjor, og et par dager etterpå satte jeg meg på flyet til Oslo for å hente godbiten. På harde piggdekk fra 2004 gikk veien hjem relativt rolig kan man si. Kjørte på natta så det var en del storvilt jeg ikke hadde planer om å treffe. Av utstyr kan man nevne følgende liste: -Grønntonet ruter ......og det var alt 😂 Planer? Denne bør du holde orginal sier du? Mjæ, ikke helt. Har sjeldent kjørt org E30, men dette er omtrent som å kjøre en bøtte vann. Ikke synes jeg det ser bra ut når de er himmelhøye heller. Derfor er det pr nå montert senkefjærer, men coilovers er bestilt. Turen hjem kjørte jeg med vinduet oppe hele turen for å høre lyden i M20, derfor har jeg også montert sportseksos, slik at jeg kun trenger en liten glip på ruta under kjøring. Har også fått montert nyopptrekt 370mm M-Tech1 ratt i alcantara. Sidene på støtfangeren bak var rusta innenfra og ut, så disse har jeg også bytta. Siste skruer kom i dag så skal få montert den igjen i morgen. Bilen har vært behandla fra tidenes morgen, så i motorrommet lå det et tynt lag med noe blant tectylopplegg, som sikkert har samla skit i 30år, så her har jeg gjort en stor jobb med avfetting og vasking. Bak all møkka ser d meste nytt ut. Frontplata var litt bulkete, så her kjøpte jeg ny. I tillegg bytta ut leppa som sto på med en LE-leppe. Det kommer til å bli montert et sett felger i 16" her til sesongen sammen med senk, ellers er planen å holde den clean. Blå sportsstoler foran kunne vært av interesse for utseende og sittecomfort. Ser ut som bilder kommer i hytt og pine, men tipper dere skjønner litt tegninga Endret Mars 28, 2017 av Jørgen Lie StigJ, ///M-ini95, Bendik Kjellevold og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Kjekt du lager en egen tråd til denne også Et lite smykke kan vel denne karakteriseres med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 I veldig god stand ja, men alltids forbedringer man kan gjøre for å heve inntrykket Så litt detaljer må man ta etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Forbedringer gjør man jo på splitters nye biler også så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Kledelige endringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Nydelig bil, blir veldig bra med litt stæsj Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 55 minutter siden, StigJ skrev: Forbedringer gjør man jo på splitters nye biler også så Helt klart 4 minutter siden, tambur4 skrev: Kledelige endringer! Takker! Litt ute av kurs med senkefjærene jeg monterte og 17" felgene, spesielt mtp høyde bak, men det skal finjusteres med coils når de kommer, og den skal på 16" felger når de er klare og sesongen er i gang. Så da skal man nok få den til å sitte enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 Henta ut bilen igjen i går. Lite som minner om vinter her om dagen. Fikk sammen bakfanger igjen, og monterte denne. Har også rengjort, pussa, grunna og lakkert et sett tønner denne skal få etterhvert som sentre kommer frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 Ser bra ut! Hvilken lakk har du brukt på tønnene?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 Ble faktisk veldig bra! Litt "budget", så dette er enkelt og greit grunning og lakk fra "Quick-lakk" 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2017 Veldig fornøyd med resultatet Even Pladsen, BjornarHS og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Så fikk man SMS fra FedEx i mårres om at det var ankommet en pakke! Håper jeg rekker å få den hjem før jeg reiser på sjøen! #wheelteasewednesday 🙈 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 (endret) Her klarer til og med jeg se at det der er 3-delte bottlecaps Og jeg har ikke peiling på E30-ting Endret Januar 26, 2017 av StigJ Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 Ai ai ai 😁😁👏🏻👏🏻 Chris11slett, Maggi93 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2017 Alltid spennende å komme hjem fra sjøen og se hva som har kommet i posten 😅 Chris11slett, Even Pladsen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå