thbrekke Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 Litt interiør bilder. Fikk endelig tak i originalmattene til den. Tidligere eier kjøpte (og brukte kun) gummimatter. Han fant ikke igjen mattene da jeg kjøpte bilen, men han fant de heldigvis til slutt. Penere med stoffmatter. Spesielt på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Har du girspak fra en Golf ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Helt enig, skal kjøpe stoff selv i løpet av sommeren (heroin kanskje?) Har gummimatter i e61, og de er fæææle thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Nope, kjøpt på koed, med lys til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 ser dt er lenge siden jeg har vært på bimmers ja! her er ny vogna ja! den var fin! kjenner jeg er sjalu på manuell kassa ja! xD skvett lappene, monterte du disse selv? mye jobb? vurdere faktisk å gjøre det selv! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Takker! Artig med manuell ja, ikke noe alle har kombinert med R6 Skvettlappene monterte jeg selv ja. Veldig enkel sak og montere. Like lett å fjerne om en ikke liker det:) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 4 timer siden, BMW525ix skrev: Takker! Artig med manuell ja, ikke noe alle har kombinert med R6 Skvettlappene monterte jeg selv ja. Veldig enkel sak og montere. Like lett å fjerne om en ikke liker det:) ja det trur jeg på! vært inne på tanken om å bygge om flere ganger xD lurer på om jeg sku montert de! sparer jo kanalene og bakfanger for en del skader så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Jepp. Jeg personlig liker skvettlapper og syns det mangler noe når de ikke er der. Men vet mange syns det er stygt, men de om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 7 timer siden, BMW525ix skrev: Jepp. Jeg personlig liker skvettlapper og syns det mangler noe når de ikke er der. Men vet mange syns det er stygt, men de om det! haha ja de om det! nei de koster jo faktisk ikke så vanvittig mye nye (orginale) fra koed! så får vel bestille å prøve for moro skyld! hvis jeg ikke liker de kan jeg i "værste" fall bruke de vinterhalv året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 (endret) Dette har jeg troa på Endret Februar 24, 2018 av thbrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 decat?:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Fikk montert idag. Greit å bytte, fant synderen til eksoslukt i motorrom. Sprukket i sveis til katalysator. Godt å bli kvitt Endret Februar 24, 2018 av thbrekke Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Ble liten vedsiden av en X5 gitt... Har ellers fått montert DAB i bilen. Har jo fjernet alt originalt BMW stereo opplegg og loddet inn ISO. Valget falt på en pioneer 2 din spiller. Loddet også inn adapter til rattkontroll slik at det er operativt. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 21, 2017 Share Skrevet August 21, 2017 stadig fine oppdateringer her 😀. Merket du noe forskjell på bilen etter eksosmoddingen? Det du har gjort med rattfunksjon og justeringer mtp lyd, hadde jeg og gjort . Blir mye bedre sånn 😃. Til og med E61en blir liten ved siden av X5 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå