Robin L Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 (endret) Er de slik at om jeg henter denne bilen og får den omregistrert nå, så har jeg egentlig kjøpt bil fra forrige eier i bergen? Hva vil da skje dersom noe ikke stemmer med bilen? Jeg vet jo ikke hva som sto på kontrakten mellom de to. Den kan være ganske vanntett fra han i Bergen http://www.varde.as/stilling-ledig.html begynner å bli skeptisk nå kjenner jeg. Hjelper ikke på at bilen står 60 mil unna meg heller. Mine tidligere erfaringer sier; stol på magefølelsen... Endret Februar 12, 2017 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 12, 2017 Share Skrevet Februar 12, 2017 Her kan det se ut til at en fjær blir til fem høns? Før en svartmaler helt er det greit å ta noen telefoner. Kanskje da lettere å ringe selger enn å herje på forum. hsd, Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 (endret) joda, skal få avklaret dette i morgen. men synes unasett det er greit å forhøre seg om hvilkene fallgruver man kan tråkke i. iom at bilen blir avhentet etter stengetid på biltilsynet sansynligvis så er det greit å sjekke litt på forhånd Endret Februar 12, 2017 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 er nå ganske normalt om att en tar bil i bytte som man bare skal selge videre og ikke gidde å regge den på seg sjøl... hadde aldri jeg giddi hvertfall... er jo som å kaste penger i dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 (endret) Med det nye elektroniske systemet til SVV så kan omregistrering gjøres på nett med bank id som godkjenning. Selger fyller ut sin del og godkjenner med bank id, så får du melding om dette og aksepterer/godkjenner med bank id. Hvis dere gjør dette før du henter bilen eller at dere gjør det sammen når du er hos selger så er det trygt og greit. Endret Februar 15, 2017 av E30TurboTouring HMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 Ble til at jeg droppet handelen. Jeg hadde ikke mulighet til å jente bilen før påfølgende helg. Selger akseptere ikke dette, og krevde at jeg skulle føre over pengene for bilen,. Så skulle han sende meg kontrakt og registrere den på meg. Ikke var han interessert i å ta en tilstandsrapport på bilen heller. Dette virket meget useriøst av ett nystartet firma. Så jeg skygget unna. Nok av biler der ute Shattered, Marius2002 og RF91 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Trur du gjorde da lurt med å droppa handelen, ja. Berre å smøra seg med tålmodigheit so dukka da nok opp nåke anna brukandes og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå