Gå til innhold

Min BMW 520d E39


 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok neppe sensor måtte i setet på førersiden. Det er nok antatt at det sitter noen der under kjøring.

Men det kan være måtte for varmetråder det prates om her?

De bremseklossene var totalt oppbrukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Glemte å legge inn at jeg byttet termostat her om dagen, har ikke fått skikkelig driftstemp på bilen siden jeg kjøpte den, bare latskap det ikke var gjort tidligere. Noen som vet hvilken farge det skal være på kjølevæsken på denne? Ble ihvertfall kjekt med en god å varm kupe nå når kulden er her. Den gamle termostaten lakk en del, tror årsaken kan være det du ser på bilde av skadet tetning. Her ser dere også deler av TRF sitt EGR delete kit.

2017-10-24_20_25_02.jpg

2017-10-24_21_08_55.jpg

2017-10-24_21_09_13.jpg

2017-10-24_21_23_24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, da gjorde jeg det slik som beskrevet. Har jo auxiliary heater, men den kan ikke startes utenom at bilen startes under 3 grader utetemperatur eller noe i den duren. Har jo også fjernet EGR kjøleren, der var det vel en lufteskrue, men det skal vel ikke ha noe å si? Har måtte toppet opp ekspansjonstanken en 3 ganger siden jeg gjorde jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Otis skrev:

Høres heller ut som du har en lekkasje en plass.

Du kan starte webasto manuelt fra 12 grader og ned.

Finnes det nå rett frem oppskrift på hvordan du starter den manuelt? Ble ikke klok på dette tidligere når jeg prøvde.

Ja har muligens en lekkasje da..må få lokalisert den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker den må kodes, fikk vifta til å begynne å gå på klokkeslett, men ikke start av webasto. Da via MID, hadde ikke navi i denne. Har ettermontert en Eonon spiller med navi. Så skal koble opp MID i hanskerom etterhvert, da ledninga til denne ikke er i bruk med nyspilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...