Daniel. Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 E det varebil som e populær som vinterbil no? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 5 minutter siden, DanielStance skrev: E det varebil som e populær som vinterbil no? Ja når jeg fikk den gratis så blir det vanskelig å si nei😂 + at de er utrolig praktisk til disse bil delene vi henter alle veier 👍 Var faktisk overraskende god å kjøre 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 18 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Ja når jeg fikk den gratis så blir det vanskelig å si nei😂 + at de er utrolig praktisk til disse bil delene vi henter alle veier 👍 Var faktisk overraskende god å kjøre 🙈 Haha ja da er det ikke noe annet å si enn ja Ja det er jo det hehe, selv om E39 Touring er relativt praktisk også Ja de er helt grei å kjøre Bedre enn Hiace sikkert kjelljakob97 og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 (endret) 8 timer siden, DanielStance skrev: Haha ja da er det ikke noe annet å si enn ja Ja det er jo det hehe, selv om E39 Touring er relativt praktisk også Ja de er helt grei å kjøre Bedre enn Hiace sikkert Hiace er jo konge Stor plass, 3 seter, bakhjulstrekk med orginal LSD diff. Og min med ettermontert recaro sete haha Rene "racerbilen" jo. Endret September 21, 2017 av salnes34 Daniel. og kjelljakob97 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 3 timer siden, salnes34 skrev: Hiace er jo konge Stor plass, 3 seter, bakhjulstrekk med orginal LSD diff. Og min med ettermontert recaro sete haha Rene "racerbilen" jo. Heheh de er bra ja Har kjørt litt nyere og de virker grei Men har hørt at det er lite behagelig å kjøre lengre turer på grunn av beinplass eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 4 timer siden, DanielStance skrev: Heheh de er bra ja Har kjørt litt nyere og de virker grei Men har hørt at det er lite behagelig å kjøre lengre turer på grunn av beinplass eller noe sånt Spør kjell, han satt 7 timer på passasjer siden ned for å hente caddyen 😂 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 14 minutter siden, salnes34 skrev: Spør kjell, han satt 7 timer på passasjer siden ned for å hente caddyen 😂 😂😂 var heelt OK Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 Da var bremsørene behandlet og den er nå klar for etterkontroll 😄😄 tok bare å pusset ned mitt og smøret inn bjørn rust behandlet og sprayet deretter på med rust beskyttelse. Satser på det skal være greit 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 Da er bilen godkjent og klar til vinterlagring 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Da er "dommedagen" kommet. Ingen E39 og kjøre lengre før neste år 🙈 Idag var det fint vær og delvis tørre veier, så fikk gitt den en skikkelig runde med vasking før den gikk under presseningen 😄 Blir kanskje noen få updates da jeg skal prøve å få ordnet eksosen som dunker litt oppi tverrbjelken, men blir mest å fokusere på e36en i vinter 😄 viggo E34, Amistad, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Natta beemer ... dvale neste ... kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Heldig du som har lagringsplass til bilen din 7eren min må stå ute i vinter siden ingen vil kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 52 minutter siden, daniel740i skrev: Heldig du som har lagringsplass til bilen din 7eren min må stå ute i vinter siden ingen vil kjøpe den Hehe ja måtte krangle en stund med damen for å få garasje plassen i vinter 😂😂 men hun begynte å studere og bruker ikke like mye bil lengre heldigvis så vant den diskusjonen 🙌🏽🙌🏽 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Skaffet meg utrolig nok en subwoofer til bilen🙌🏽 Har ingen bilde av den da den ikke er tatt med hjem enda, men begynte så smått og bygge litt og gjøre klart. Er heldigvis en smal kasse så kan sette den opp etter siden så der blir plass til hundebur osv. Og her i gården skal det være originalt, så måtte lodde på en omformer da det ikke finnes høy/lav uttak på orginal spillere🙈 Blir spendt på om dette funker hehe. Litt bilder fra jobben sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 Endelig fått fatt i et billig m sport ratt😄 Har siklet lenge etter et slikt ratt men folk skal jo ha så sinnsykt mye for de 😫 Ga 800kr for dette 👍 Blir selvfølgelig update når det er montert og shinet litt opp viggo E34 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå