Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Siden sist jeg har oppdatert har det skjedd lite, men har fått renset og vasket motorrommet skikkelig, ser nesten "nytt" ut :P Også kan jeg meddele at jeg vant gratis full pakke service hod Kverneland bil, så da blir det snart service på skuten👍

image.jpeg

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, DanielStance skrev:

Ikke så fan av grått interiør, men samtidig kult med noe ikke alle har :) Kanskje det hadde sett bedre ut etter en vask :P Hvor mye ligger det ute til da?

 

Får det for 3.000kr komplett med alt. Så må egentlig bare trø til 🙈 Vanskelig å se på bildet, men er ikke fullt grått, var mye hvitere. Så myye penere ut i virkeligheten 

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 facelift uten msport og annet dill får jeg mer og mer sansen for. Strøken bil du har ;) hvilken felgbredde og hvilke dekk kjører du framme og bak? 

Interiøret hadde blitt stilig etter rens og for å få noe ikke alle andre har. Men jeg tror komboen lysegrått/grått skinn på koksgrå bil blir veldig 50 shades of grey liksom :P grått interiør er finere på grønne, røde og blå biler.

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Får det for 3.000kr komplett med alt. Så må egentlig bare trø til 🙈 Vanskelig å se på bildet, men er ikke fullt grått, var mye hvitere. Så myye penere ut i virkeligheten 

Grei pris det :) Får du med innstegslistene også da? 😂

Er vel mørke grått med lyst grått i midten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Evopower skrev:

E39 facelift uten msport og annet dill får jeg mer og mer sansen for. Strøken bil du har ;) hvilken felgbredde og hvilke dekk kjører du framme og bak? 

Interiøret hadde blitt stilig etter rens og for å få noe ikke alle andre har. Men jeg tror komboen lysegrått/grått skinn på koksgrå bil blir veldig 50 shades of grey liksom :P grått interiør er finere på grønne, røde og blå biler.

orginale 18tommere med 255/35 bak og 225/40 forran :D 

mja, er ikke særlig fan av grått interiør sånn egentlig, men når det er induvidual med svarte detaljer og svart taktrekk så tenker jeg at det blir en fin kombinasjon :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...