kjelljakob97 Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 1 time siden, Bækkmann skrev: I mitt tilfelle så byttet jeg det inn med et facelift sportsratt. Fikk 500kr i avslag, så tror nok ikke det utgjør all verden Hehe ja okei såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 Fikk polert bilen grundig Idag blir voks imorgen så da blir det på stell legger ved litt bilder av nypolerte gullet mitt sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 24 minutter siden, Gabz skrev: Ser bra ut! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 Har fått tatt noen bildet av god bilen mens vi var i Stavanger sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Lenge siden sist jeg har oppdatert her nå. Men sitter nå å lurer litt på å hente dette induvidual interiøret men klarer ikke helt å bestemme meg🤔 Hva tenker folket om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 (endret) Siden sist jeg har oppdatert har det skjedd lite, men har fått renset og vasket motorrommet skikkelig, ser nesten "nytt" ut Også kan jeg meddele at jeg vant gratis full pakke service hod Kverneland bil, så da blir det snart service på skuten👍 Endret Juni 16, 2017 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Ikke så fan av grått interiør, men samtidig kult med noe ikke alle har Kanskje det hadde sett bedre ut etter en vask Hvor mye ligger det ute til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 (endret) 10 minutter siden, DanielStance skrev: Ikke så fan av grått interiør, men samtidig kult med noe ikke alle har Kanskje det hadde sett bedre ut etter en vask Hvor mye ligger det ute til da? Får det for 3.000kr komplett med alt. Så må egentlig bare trø til 🙈 Vanskelig å se på bildet, men er ikke fullt grått, var mye hvitere. Så myye penere ut i virkeligheten Endret Juni 16, 2017 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 (endret) E39 facelift uten msport og annet dill får jeg mer og mer sansen for. Strøken bil du har hvilken felgbredde og hvilke dekk kjører du framme og bak? Interiøret hadde blitt stilig etter rens og for å få noe ikke alle andre har. Men jeg tror komboen lysegrått/grått skinn på koksgrå bil blir veldig 50 shades of grey liksom grått interiør er finere på grønne, røde og blå biler. Endret Juni 16, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 8 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Får det for 3.000kr komplett med alt. Så må egentlig bare trø til 🙈 Vanskelig å se på bildet, men er ikke fullt grått, var mye hvitere. Så myye penere ut i virkeligheten Grei pris det Får du med innstegslistene også da? 😂 Er vel mørke grått med lyst grått i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 8 minutter siden, DanielStance skrev: Grei pris det Får du med innstegslistene også da? 😂 Er vel mørke grått med lyst grått i midten? Ja kan plukke ut alt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 4 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Ja kan plukke ut alt 😄 Bare å kjøre på Ingenting negativt med å sette inn Individual interiør kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 20 minutter siden, Evopower skrev: E39 facelift uten msport og annet dill får jeg mer og mer sansen for. Strøken bil du har hvilken felgbredde og hvilke dekk kjører du framme og bak? Interiøret hadde blitt stilig etter rens og for å få noe ikke alle andre har. Men jeg tror komboen lysegrått/grått skinn på koksgrå bil blir veldig 50 shades of grey liksom grått interiør er finere på grønne, røde og blå biler. orginale 18tommere med 255/35 bak og 225/40 forran mja, er ikke særlig fan av grått interiør sånn egentlig, men når det er induvidual med svarte detaljer og svart taktrekk så tenker jeg at det blir en fin kombinasjon Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Da var interiøret hentet plukket ut alt jeg fikk ut av interiøret Hehe. Meget fornøyd, fikk alt på bildet for 3.000kr. Så satser på å få montert og renset det ikveld Daniel., BjornarHS og sAlnes reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå