kjelljakob97 Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Fikk tatt noen litt bedre bilder av interiøret idag gitt den en god vask både utvendig og innvendig nå 👍 Venter på nytt ratt (rund airbag) og elektrisk rattstamme fulgte med blir en update når nye rattet er på plass Tommy H, Daniel., sAlnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 37 minutter siden, viggo E34 skrev: Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette? Fødepumpen sitter vel sånn ca rett under førerstolen under bilen på disse. Kanskje den som bråker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 6 timer siden, viggo E34 skrev: Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette? For meg kan det høres som webasto?🤔 Men den skal jo ikke gå hele tiden og er vel ikke sikkert du har det? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Jeg fikk jo altså med midtkonsoll i skinn da jeg hentet interiøret, men dette var grått, og har bestemt meg for at det blir finest med svart🤔 Er redd det kan bli litt for mye grått :/ menmen, fikk ihvertfall farget opp litt av midtkonsollen idag og farget ferdig armlenet ble bedre enn forventet 👍 sAlnes og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Ble du ferdig med alt? Blir bra når det blir montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 4 minutter siden, salnes34 skrev: Ble du ferdig med alt? Blir bra når det blir montert Nei ble ikke helt ferdig, tok kun et strøk på halve midtkonsollen og toppen av den 👍🏼 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 (endret) Da ble jeg ferdig med å lakkere midtkonsollen og må si meg meget fornøyd 😄 Fikk utrolig nok tid til å montere greiene og hehe har også vært på service med bilen igår, da ble det skift på olje, olje filter, luft filter og kupé filter. Samt at de gikk igjennom bilen. Eneste de hadde på klage på var jo selvfølgelig vindusviskeren bak haha, og PDC sensorene hyler som de vil😂 Ellers var alt i tip top stand legger ved litt bilder fra seansen idag 😎 alltid like gøy å se hvor mye penger man finner under seter og midtkonsoll osv, men ble desverre ingen storfangst idag Endret Juli 12, 2017 av kjelljakob97 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 lekkert lekkert lekkert! ossen skinn farge brukte du på dette egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 10 minutter siden, Freakshow skrev: lekkert lekkert lekkert! ossen skinn farge brukte du på dette egentlig?? takk! var vel noe swiss wax greier hehe. Lånte @salnes34 sitt utstyr så er vel han som har peiling på nøyaktig hva slags greier det er Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Veldig nice indeed kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Veldig nice indeed takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 okey! ble hvertfall jævla lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 5 minutter siden, Freakshow skrev: okey! ble hvertfall jævla lekkert! ja må si meg enig der Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 ble meget bra Usikkert på om det er vanlig svart eller anthrazit. Er hvertfall swiss wax kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå