Shattered Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Det der ble jo riktig så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Gøy å se hvordan du "redder "denne fra 14iss døden. Bilen blir jo kjempefin Gabz :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 54 minutter siden, Shattered skrev: Tenkju! 42 minutter siden, sveigis skrev: Hehe, den skrek etter å ryddes litt opp i Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Forresten, daniel har verktøy til å dra opp dyser på verkstedet sitt, kjøpte jeg til e46'en jeg hadde. Men så fikk vi aldri til det vi skulle da sistr dysa satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 I know, er han jeg skal ordne det hos Heldigvis er det bare svetting fra de to fremste på min, så regner med de går greiere. De innerste sitter som regel verst. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Var det jeg tenkte mhm, burde gå greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 lekre updates gabz! denne blir virkelig reddet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 Takk for det! Ja, trengtes det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2017 Forfatter Share Skrevet April 24, 2017 En liten update til her. Fått byttet motorfester og termostat i helgen. Dysepakningen trengtes ikke da det ikke var noe lekk, bare litt søl fra tidligere som lå nedi der. Motorfestene var første på agendaen da bilen var ganske shaky når man iverksatte i første gir og revers. Da var det fram med alle forlengeres mor. Også løsne boltene ovenifra først. Så opp med bilen. Også løsne boltene underfra. Så jekke opp motor litt og få dem ut. Greit slitne de, ja.. Til sammenligning: Nye på plass! På med alt av deksler og slikt så var det ferdig under her. Så var det termostaten sin tur. Ut med viftekåpe osv. Så ble det litt romsligere her. Tømme systemet for kjølevæske. Klart for ny termostat. Byttet: Toppe opp med fersk kjølevæske også montere alt på plass igjen. Avsluttet så dagen med en vask ///M-ini95 og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2017 Forfatter Share Skrevet April 24, 2017 Da var bilen til salgs. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95162760&fks=95162760 Gorg, StigJ, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Flotte bilder! Spent på hva du får for den. Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 Takker! Skal selge både denne og E87 sånn at jeg kan handle meg en E60 LCI med dieselsekser Gorg og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Hvordan går det med salget? Du vet det står en meget fin delebil i Drøbak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Stille og rolig enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Går over på neste side, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå