Gå til innhold

2000 mod. 730d selges


 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 730d. Bilen er momset til Norge,  men trenger og vises til BT for registrering. Selges uten engangsavgift for 60000/bud

 

225.000 km. Skal vere ca 240 hk med tuning. ( regga i vognkort med dette) 

Lite rust. Noe overflate i falsen på ene hjulbue. Alder tatt i betrakning veldig bra. Lakken trenger også en polering, og er ett par riper på tak. 

Følger med gode piggfrie vinterdekk på 16" felg. Originale style 32 i 20" med gode sommerdekk fremme og utslitte bak. 

Får ikke ordnet utstyrsliste før jeg er kommet hjem fra jobb. Men bilen er godt utstyrt, av "spesielle" ting kan jeg nevne:

Contourstoler, fullelektriske, sort skinn

Sort taktrekk

M sport ratt 

16:9 Navi

Xenon

El. Rullegardin

El. Bakluke

Full lyspakke utvendig og innvendig ( bl.a lys i dørhandtak )

Osv osv..

Bilen er chippet og går meget bra. 

Er noe småplukk. Steinsprut i frontrute, avåtil noe klunk i forstilling, lenkstag (?) høyre ruteheis bak funker ikke. Pdc funker heller ikke.

Jeg har ikke fått gjort mer med bilen enn og få momset den og kjørt den en prøvetur.

Selges grunnet husbygging.

Dårlig annonse men kommer på finn etterhvert.

 

Ligger flere bilder av bilen på side 5 i tråden min: 

 

48_490763338.jpg.86276499f5b5473d0473169b3f157b12.jpg

48_734015110.thumb.jpg.e6e4a01b80d2eb54584e5d817d8eff6b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bladde akkurat gjennom finn og kom over denne. Satt klar å skulle ringe, helt til jeg leste at det kom avgifter på 60k oppå prisen. Det vil si at bilen havner på 120k totalt. Det er en rett utstyr bil på mange måter, men for mye kr for meg. Men tror du får solgt bilen lettere ferdig med norske skilter, og til 100k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du henter inn en slik kommer den vertfall på 140. Minst. Og sammenligner man med andre kjipt utstyrte 730d på finn ligger disse til rundt 120.. Dette er hva jeg har prissatt bilen til. Etter klage fra finn er nå bilen på finn priset ink. Engangsavgift

 

Rekner også med avgifter går ned enda mer neste år om man ikke har hast med og registrere :) Jeg har både e61 og denne. Og vil påstå 730 er mye grommere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...