Stonescream Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Fint at noen fortsatt tar arbeidet med å lage slike detaljerte tråder med flotte bilder og "småtips i hverdagen". Blir spennende å se hvordan den blir til slutt eirikbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Jeg forstår ikke hvilket hjemmelaget system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Mulig han skal bygge om til luftdemping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 Ja, nå er det ganske tydelig hva som skal skje. eirikbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 Blitt hel bil igjen, jo 😁 Gleder meg til å følge med videre her. eirikbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 På 28.10.2018 den 20.41, Otis skrev: Jeg forstår ikke hvilket hjemmelaget system? Det er styringen av luft til luft demperene. Disse styringene er ofte dyre (overpriset). Jeg mener jeg kan få til det samme til 10% av prisen med en god del egeninnsats. Folk flest gidder ikke bruke tid på slikt og det har jeg egentlig forståelse for. Jeg synes byggingen er artig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 I dag har jeg bestilt Lowtec hilow 9.2 coilovers til bilen. Disse skal så bygges om til luft dempere. Hvorfor ikke bestille luft dempere med en gang tenker kanskje du? Det er det 2 grunner til. 1 er pris og den andre er at vi bor i et land med relativt strenge regler for ombygging. Jeg betaler 8000kr for coilovers og ca 2200kr for luftbelgertil til disse. 10200kr er ingen upris for luft dempere. Samtidig har jeg mulighet til å skru av disse o montere de vanlige fjærene igjen dersom jeg trenger det (EU kontroll/statens vegvesen). And-reas og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 1, 2018 Share Skrevet November 1, 2018 Kjøpt namurblokker? Blir bra det! Litt pneumatikk er enkel skuring med litt deler fra industrien. Er det 12V eller 24VDC de spolene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 1 time siden, FredrikE24 skrev: Kjøpt namurblokker? Blir bra det! Litt pneumatikk er enkel skuring med litt deler fra industrien. Er det 12V eller 24VDC de spolene der? Det er noe Kina greier. Koster ingenting så tenker jeg prøver disse mens jeg bygger opp systemet. Ryker en så er det enkelt å bytte ut med ordentlige saker. De er 12V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 10, 2018 Forfatter Share Skrevet November 10, 2018 Autobua hadde ikke coilovers på lager. Skulle ta en uke. Sendte ny mail i går. Fortsatt ikke fått på lager. Frustrerende. Jeg vil ha den lav nå 😂 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 13, 2018 Forfatter Share Skrevet November 13, 2018 (endret) Alpina leppe rett fra østeuropa 👍😎⚡ Endret November 13, 2018 av eirikbg Designer og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 13, 2018 Forfatter Share Skrevet November 13, 2018 Så litt dårlige nyheter. Festet til støtfangeren på venstre side er knekt. Bilen var jo i grøfta før jeg kjøpte den. Så jeg bestilte nytt feste og tenkte at det va gode greier. Neeeida. Hele den indre skjermen er bøyd. Så nå jobber jeg med å få inn en ny (brukt) del jeg kan sveise inn. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 Er absolutt ingen gud på photoshop, men måtte prøve for å se hvordan det kan bli. Coilovers er nå kommet. Må bare finne tid til å installere 👍 Mathiseen og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 28, 2018 Share Skrevet November 28, 2018 https://www.styling4u.se/p/biltillverkare/bmw-193/5-serien-e60/vaghallning-845/bmw-luftfjadring-for-ta-technix-coilovers.html Noe slikt er det noe som hadde funka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå