marhag11 Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 10 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Brukte sprøyte airbrush da jeg tok setene mine. Så og si alle som titta på interiøret mitt trodde det var brunt orginalt og ikke svart som det opprinnelige var. Det tar lenger tid med airbrush men resultatet blir mye mye bedre Har du noe link fra der du kjøpte?🤔 og bilder?😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 10 timer siden, FredrikE24 skrev: Jeg synes burgundrot metallic er en veldig fin farge jeg da. Min gamle E24 var Brilliantrot, den regelrett skrek om oppmerksomhet, og det fikk den. Om man liker slikt.. jeg synes fargen passet bra. Liker også burgunder rot fargen er spessiel og litt mer skjelden🙈 men fargevalg er ikke bestemt enda!🙄 briliant rot er også en utrolig fin farge men er så mange e24’r i denne fargen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 27, 2019 Share Skrevet Januar 27, 2019 11 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Håper du ikke bruker svamp til å farge setene? Kult prosjekt, gleder meg til den er ferdig Hvorfor ikke bruke svamp? Når jeg farga opp setene mine med svamp ble jeg veldig fornøyd. kanskje verre å bytte farge med svamp..?😊 Designer, Mathiseen og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 27, 2019 Share Skrevet Januar 27, 2019 Ville så absolutt valgt calypsrot.😀 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 27, 2019 Share Skrevet Januar 27, 2019 2 timer siden, marhag11 skrev: Har du noe link fra der du kjøpte?🤔 og bilder?😎 Kjøpte fra furniture clinic. Kun farge og sealer. De har ett komplett kit med lærprepp og sånn men det klarer de ikke å sende til norge. Alt som er brunt var sort 2 timer siden, slettaas skrev: Hvorfor ikke bruke svamp? Når jeg farga opp setene mine med svamp ble jeg veldig fornøyd. kanskje verre å bytte farge med svamp..?😊 Når man farger opp eller tilfører ny farge som i ditt tilfellet er det ingen ting i veien med svamp. Men ved fargebytte må man gjerne bruke endel farge og ved bruk av svamp kan det klumpe seg og man kan se streaks etter svampen, særlig hvis alt ikke har fått tørke godt nok mellom lagene mr.Wreckless, marhag11, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 Strøkent! Får høre litt med dem😎 Godt forklart!💯💯 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 Da var sports setene i hus😎 blir å bruke disse i år og renovere recaro stolene til vinteren igjen😍😎 til venstre er recaro og høyre sport slettaas og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2019 Fått gjort litt pirk på jobben i dag, sandblåst fjær, fjærbein, bremseskjold og fettet opp hjul lager(ikke byttet dette pga det så nytt og fint ut🤷🏼♂️) syregrunnet og lakkert sort😎 en side nesten ferdig og neste side starter jeg med på mandag😎🔥💯 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2019 Woohp felger?🤷🏼♂️💯💸 Designer, ogee1 og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 30, 2019 Share Skrevet Januar 30, 2019 Custom Rc041? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2019 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Custom Rc041? 🤷🏼♂️🤷🏼♂️🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 Kan vi få litt bedre bilder av felgene ?😀 Litt nysgjerrig .😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 2 timer siden, sveigis skrev: Kan vi få litt bedre bilder av felgene ?😀 Litt nysgjerrig .😀 Hmmm🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 Får være litt snill da🙄 senter fargen skal byttes ut, samt tror jeg skal flytte bak kantene frem og kjøpe nye kanter bak da jeg fant ut att jeg har igjen litt plass ut🤷🏼♂️😂 felgene er 17x9,5-11 tpmek, mr.Wreckless, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 Jaha ...Fy flate det blir jaggu pent 😀. Er virkelig gøy å følge her ,da det liksom skjer noe i rett retning hele tiden . Hatten av for deg ,for her har du jobbet .😀 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå