oledra Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 (endret) Er veldig glad i e34 ja. Skal tynne ut bilparken til 2stk e34 i løpet av året. Må kjøpe meg opp før jeg begynner å selge.(noe som alle forstår) Skal til slutt ha x5 3.0 e53 2001 blå 540 ia e34 2004 mørk blå som skal bygges om til manuell 520i e34 1988 delfin greey. Skal også beholde to stk veteraner. Mercedes w124 230e 1988 Datsun 180b wagon 1976 Har i dag 8 stk e34 som skal selges noen er delebiler som skal tas deler av og vrakes. Endret Juni 25, 2017 av oledra Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 Så var det 520ia sin tur.Har siste dagene vasket og polert og renset seter innvendig. Må jobbe litt mer med denne før eu, bilen har rullet bare 160000 km. Står på piggdekk. Har litt overflaterust på dører men har vert tectylert og understell ser bra ut. Liten kolisjonskade på hjulbue og bakdør. Dobbelt soltak og delt bakluke som virker. Avtagbart hengerfeste og ryggesensor. Interiør med mørke trelister og delskinn. Seter før rensing. Leide en maskin som var utrolig effektiv. Har også fått sommerhjul på 525i en. NB. Ikkje eg som har laga spora. (I alle fall ikkje alle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 8, 2017 Share Skrevet Juli 8, 2017 Va ganske lav framme den 525en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Nei sjå her du. E vi i dravlausbygda no sku e til å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 7 timer siden, Bols'n skrev: Nei sjå her du. E vi i dravlausbygda no sku e til å si? Rett det. På vei til Dravlaus, Sætre på Lauvstad. Kjent i området? Ser du har litt Bmw du også. Ole Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Ja jeg har hytte rett ved løvikbuda. Så jeg er innom der noen ganger ja. Har sett en touring der inne noen ganger.mener den er blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 (endret) Lauvstad? Ikke så voldsomt langt unna hvor jeg kommer ifra (Ørsting). Den touringen var flott! Men.. 8 E34 biler?! Jøss. Da sitter du vel sikkert på litt deler om du selger noe da;) Må følge med i tråden her. Alltid kjekt å se hva andre driver med! Har E34 touring selv^^ Og akkurat samme vinterfelgene har jeg også fra E39 som jeg hadde før!:p Ikke spesielt pene,men de funker. Endret Juli 11, 2017 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 On 5/28/2017 at 12.07, oledra skrev: Lite som skal til for at ting skal se bedre ut. Limte på sidelisten da den glippet ut fra. Ordne med klips senere. Nypolert denne også nå. Fungerte det greit med lim? Hvilken type lim brukte du? Har lister som jeg ikke har satt på da jeg er redd for å ødelegge klipsa som tydeligvis kan være litt fort gjort å gjøre når man holder på. Nydelig den nye du har anskaffet deg. Min er i samme farge;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 Denne 525i`en er nå til salgs. Selges som den står. .www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100282249 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 On 16.7.2017 at 10.46, oledra skrev: Denne 525i`en er nå til salgs. Selges som den står. .www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100282249 Gått lei 525'en? Skulle vært til salgs i fjor, for da var jeg på jakt etter bil ;P Kjøpte meg en japsebil i Volda,for ville ha noe jeg ikke måtte kjøre langt for å hente og helt ok som a-b bil. Men langt ifra BMW i komfort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Samme setene som jeg har i min sedan ser jeg Har du bilder av hvordan rensinga ble? Kunne tenkt meg å gjort det med mine og, selv om de ikke er flekkete. Greit å få de vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 525èn er nå solgt. Må bare tynne litt i bilparken, blir ikke noe konkret når ein har 7-8 e34. Skal konsentrere meg om 540èn og den Delfin grå 520ièn. Dei andre skal på sikt bort. viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 10, 2017 Forfatter Share Skrevet August 10, 2017 Lite interesse for nesten rustfri og lite kjørt 160000km . 520ia touring. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100286046&fks=100286046 Lurer på om det lønner seg å ordne det lille med rust som er på dørene, og få den e-godkjent. registrere. Blir kansje lettere å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 (endret) Skal ordne det som må gjøres for å få Touringen eu-godkjent. For tre uker siden startet jeg med å bytte fjærbein venstre side da fjær var knekt, hadde dette liggende.Alle tider mer galt når ein starter å skru. Bremseslange og stabbstag måtte bestilles. Hadde skrudd seg opp og hele demperen var løs. Ikke rart det skramlet på dumper i veien. Fikk ikke opp skruen på bremserør(heldigvis det korte) så bestillte nytt. Greide å få hjul på bilen igjen i dag. Endret September 16, 2017 av oledra opeth84 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Trivelig med en tråd som dette . Mange e34er må jo være lykken på jord etter min mening :). Hjelper med litt service og ble vel god å kjøre etter fjørbytte tenker jeg. En ting jeg la merke til på bildet ,du hadde god høyde på den foran nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå