sveigis Skrevet September 2, 2019 Share Skrevet September 2, 2019 Misunner deg som i det minste får gjort noe på e34en .😀 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 2, 2019 Forfatter Share Skrevet September 2, 2019 Nå har da du gjort nok med tds’n da 🦡 Så får du bare hive deg rundt med 535’n snart 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 2, 2019 Share Skrevet September 2, 2019 5 minutter siden, liffi skrev: Nå har da du gjort nok med tds’n da 🦡 Så får du bare hive deg rundt med 535’n snart 😎 Jo sant nok det .😀 Vet du hva som er utrolig? Det er første uken på 1,5 år at jeg ikke trenger og tenke på å skru bil . Nå kan jeg velge selv på hva jeg vil eller ikke. Så tenkte faktisk å ta en miniservice på x5 kun for kos . Men ja mye skjer med min egen 535 ,men det vet du jo 😀 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 11, 2019 Forfatter Share Skrevet September 11, 2019 Må si jeg liker org hjula best hadde kanskje Hartge hjula vært 18 men.. nei da har man prøvd det også BjornarHS og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 2 timer siden, liffi skrev: Må si jeg liker org hjula best hadde kanskje Hartge hjula vært 18 men.. nei da har man prøvd det også Hadde dem vært 19 eller 20 😉 så skulle jeg "lånt" dem liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 28, 2019 Forfatter Share Skrevet September 28, 2019 Blir bare kaldere og kaldere så vinterlagring nærmer seg:) muligens siste oppfylling før lager?! Diiesel, Bimmerlorris, slettaas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2019 Årets siste ccn treff ( for M5’n ) ble et raskt «pitstopp» på veien for en liten prat.. overraskende hyggelig kontrollør og pirket ikke på noe . Røde skilt, 2 karer og et barn i bilen, breie hjul, coilovers ++ 😛 men var jo på prøvekjøring så. mye bra biler på treff hos Bilia Skøyen. utenom det så skjer det ikke så mye, men grom25’n "vinterbilen" får litt for mye pleie før vinteren. Bimmerlorris, Diiesel, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 12, 2019 Share Skrevet Oktober 12, 2019 Se der ja ,så du ble stoppet av Onkel .😀 Somregel går det oftest bra . Så jo ut som det var bra med biler der på treffet og gøy folk støtter opp . Bra du og holder grommen vedlike ,altså vinterbilen 😀👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 12, 2019 Share Skrevet Oktober 12, 2019 (endret) Hvor var det teknisk/utekontroll idag? Endret Oktober 12, 2019 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2019 11 timer siden, FredrikE24 skrev: Hvor var det teknisk/utekontroll idag? Rett før Vinterbro . Standar plassen dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2019 Da er M5’n vasket å pakket bort . Slutt på sessongen for denne gang. Ble rett over 6600km på den i år grom25’n har fått på nye deler. Vi klarte ikke matche fargen helt da den er lakkert opp før men samme det. Mangler bare å få den lakket fra lista og ned rundtom og montere lykt så er den hel igjen:) Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 24, 2019 Share Skrevet Oktober 24, 2019 Den blei kjørt såpass i år ja 👍 Det er godt å høre at disse bilene faktisk blir brukt 😉 Skal den fortsatt virke å være en bruks-M5 ? Eller blir det en større restaurering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2019 M5’n skal bare brukes som den er på sommeren en så lenge, men skal på sikt strekkes opp grom25’n fungerer som bruks men mulig ny bruks på vei med tiden da fruen er lei gammel bmw.. kan ikke helt skjønne det men. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 24, 2019 Share Skrevet Oktober 24, 2019 Kvinnfolk !! 😂 Selge grom25’n da eller ? Jeg synes det er knall at du bruker M5’n som brukis. Ekte kjøremaskiner passer som brukis 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2019 Sommer brukis njæ, blir vel ikke å selge med det første. Er fremdeles hovedsakelig delebil ( interiør ) til M5’n Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå