HPVL Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil! Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! Fahad, fxslin, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 2 timer siden, HPVL skrev: Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil! Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! Ingenting å takke for 😀 Var en veldig fin tur! Freakshow, HPVL og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 15 timer siden, HPVL skrev: Hva skal man si? Kan starte med å si at dette er en helt syk syk bil! Jeg fikk lov til å være med Fahad og hans M4 på Driveout til Tønsberg og tilbake til Oslo med 3 pitstops. Han kjørte til Tønsberg og jeg fikk lov til å kjøre hjem. Bare lyden av den originale eksosen gjorde meg forelsket. Bilen sitter som støpt på veien og drar som fy! Jeg var litt redd for å kjøre da Fahad spurte om jeg ville prøve, men den var overraskende lett å håndtere selv for en som er vant til å kjøre 420d 163hk Tusen takk for en hyggelig opplevelse, jeg setter stor pris på at jeg fikk være med! Høres ut som en staselig tur, så noen snutter på instagram M3/M4 er helt rå! Fikk du kjørt i sport+? Ser veldig frem til neste gang jeg får kjørt M3! @Fahad Tror du ikke gjør feil med noen av delene, har sett en del hvite M3 med bronze felger, og det kler den definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Høres ut som en staselig tur, så noen snutter på instagram M3/M4 er helt rå! Fikk du kjørt i sport+? Ser veldig frem til neste gang jeg får kjørt M3! @Fahad Tror du ikke gjør feil med noen av delene, har sett en del hvite M3 med bronze felger, og det kler den definitivt! Ja de ser veldig fine ut på hvit bil! Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Liker veldig godt de originale også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Du gjør nok ikke feil uansett. Om det er å beholde de du har eller ett av de du viste til Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Photoshoot fra i går med venner 😁 Veldig fornøyd med den sorte stripen på panseret. Walkabout, Dal-z, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Ja det gjorde seg! Skiller seg litt ut da 👌🏻 Kule bilder fra igår! Syke biler i den vennegjengen 😮 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Helt rått😄 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 54 minutter siden, Gorg skrev: Ja det gjorde seg! Skiller seg litt ut da 👌🏻 Kule bilder fra igår! Syke biler i den vennegjengen 😮 35 minutter siden, Dal-z skrev: Helt rått😄 Takk Ja, gutta lever livet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 (endret) Noen bilder fra i går 😁 Mulig det blir en pause fra dette forumet etterhvert. Har tenkt litt på Mercedes C63 😀 Dette er min femte Bmw på rad, og det frister å prøve noe annet selv om Bmw er det merket jeg foretrekker. Endret Juni 28, 2017 av Fahad BimmerFan!, fupsaker og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 12 minutter siden, Fahad skrev: Noen bilder fra i går 😁 Mulig det blir en pause fra dette forumet etterhvert. Har tenkt litt på Mercedes C63 😀 Dette er min femte Bmw på rad, og det frister å prøve noe annet selv om Bmw er det merket jeg foretrekker. Da får du så fall kjøpe den gamle med 6.2 litern. Den nye høres helt sløv ut spør du meg. Støtter den besluttningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 (endret) 9 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Da får du så fall kjøpe den gamle med 6.2 litern. Den nye høres helt sløv ut spør du meg. Støtter den besluttningen Den nye høres hvertfall mye bedre ut enn standard eksosen på M4, men så er det en V8er også da. Endret Juni 28, 2017 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 HVA?! Allerede!!? Misfornøyd med M4'en? C63 er jo ikke så verst å gå over til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 C63 er kule biler uten tvil, men med 5 BMWer på rad så tror jeg at ihvertfall jeg hadde fått problemer med å like meg bak rattet i en Mercedes. Har et familiemedlem med W204 C63 AMG 6.2 litern, og den høres helt sinnsyk ut Hva med G30 M550i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 15 minutter siden, Gorg skrev: HVA?! Allerede!!? Misfornøyd med M4'en? C63 er jo ikke så verst å gå over til. Nei da, men har lyst til å bytte litt oftere nå som jeg har muligheten. Jeg liker veldig godt M4en, så ingenting er helt bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå